نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه نینتندو سوییچ بازی Dying: Reborn با انتشار یک تریلر معرفی شد

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dying: Reborn یک داستان کاملا جدید را روایت می‌کند و در تاریخ ۲۷ دی راهی این کنسول خواهد شد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Nekcome Entertainment نسخه نینتندو سوییچ بازی Dying: Reborn را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. این بازی که پیش از این برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شده بود، داستان مردی با نام متیو را روایت می‌کرد که برای حفظ جانش باید یک‌سری امتحان و آزمایش را پشت‌سر می‌گذاشت. این امتحان‌ها توسط شخصی مرموز و ناشناس پیش‌پای قهرمان داستان گذاشته شده که برای مجازات گناهانی است که قهرمان داستان، سال‌های بسیار دور مرتکب آن‌ها شده بود.

اما نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی، یک داستان کاملا جدید را روایت می‌کند. در این نسخه از بازی، متیو برای پیدا کردن خواهرش به محله‌ی Harbor Town برمی‌گردد و در حین جست و جو از هوش می‌رود. متیو پس از بیدار شدن، خودش را در یک اتاق سلول مانند پیدا می‌کند؛ این اتاق در خانه‌ای پر از معما و امتحان قرار دارد و این معماها، توسط مردی غریبه که ماسکی با ظاهر کله‌ی یک ماهی به‌صورتش زده است، تعبیه شده‌اند. متیو در بازی و حین انجام معماها، صدای این غریبه را می‌شنود و نکته‌ی جالب اینجاست که صدای این شخص برای متیو آشناست اما او نمی‌تواند صاحب صدا را به‌یاد بیاورد.

در تریلر، یک اتاق که متیو باید از آن فرار کند نمایش داده شده است. در این اتاق موارد مختلفی مثل نقاشی‌های یک کودک، میزها، کشوها و راهروهای خونین دیده می‌شوند و به‌نظر می‌رسد که با یک بازی اتمسفریک قرار است طرف شویم. این بازی در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده