نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

کمپانی Rebellion مالکیت استودیو بازیسازی TickTock Games را به‌دست آورد

کمپانی Rebellion یک سال پس از خرید استودیو Radiant Worlds، حالا سراغ تیم بازیسازی TickTock Games رفته و آن‌ها را به استودیوهای خود اضافه کرده است.

کمپانی Rebellion که آن را با ساخت بازی‌هایی مثل Sniper Elite می‌شناسیم، سالانه استودیوهای مختلفی را به‌جمع استودیوهای بازیسازی‌اش اضافه می‌کند. ریبلیون سال گذشته و با خرید مالکیت تیم Radiant Worlds، توانست استودیو Rebellion Warwick را به‌وجود بیاورد. در کنار خرید تیم Radiant Worlds، کمپانی ریبلیون حدود ۱۰۰ میلیون دلار روی یک کمپانی فیلم‌سازی سرمایه‌گذاری کرد و در پایان، حق استفاده از کاراکترهای موجود در داستان‌های کامیک منتشرشده توسط کمپانی IPC را هم خرید.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، حدودا یک‌سال پس از مالکیت تیم Radiant Worlds، ریبلیون سراغ خرید یک استودیو جدید رفته و تیم بازیسازی TickTock Games را به‌جمع استودیوهای خودش اضافه کرده است.

استودیو TickTock games پیش از این همراه با کمپانی‌هایی مثل نینتندو، مایکروسافت، سونی و Team17 روی ساخت بازی‌های مختلفی کار کرده بود. این استودیو در سال ۲۰۱۷ و طی همکاری با کمپانی ریبلیون در ساخت پورت نینتندو سوییچ بازی Battlezone: Gold Edition، به‌آن‌ها نزدیک‌تر شد و حالا هم که مالکیتش توسط ریبلیون خریداری شده، با نام Rebellion North به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد.

استودیو ریبلیون نورث، چهارمین استودیویی است که زیر نظر استودیو بزرگ‌تری به‌نام ریبلیون آمبرلا فعالیت خواهد کرد و همراه با شعبه‌های وارمیک، آکسفورد و لیورپول کمپانی ریبلیون، به‌ساخت بازی‌های ویدیویی مشغول خواهد شد. در جریان کنفرانس مطبوعاتی که تاسیس استودیو Rebellion North مشخص شد، اعضای کمپانی ریبلیون تایید کردند که سال ۲۰۱۹ میلادی یک سال مهم برای‌شان خواهد بود و آن‌ها آثاری «جدید و معرفی‌نشده» را در این سال منتشر خواهند کرد.

جیسون کینگزلی، موسس و رئیس وقت کمپانی ریبلیون درباره‌ی خرید استودیو بازی‌سازی TickTock Games چنین گفت:

اضافه کردن افراد حرفه‌ای به کمپانی‌مان یکی از بهترین راه‌های ممکن برای شروع سال ۲۰۱۹ میلادی بود؛ سال به سال کمپانی ریبلیون رشد می‌کند و اضافه شدن این اشخاص مهم، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های رشد کمپانی ما است. ما پیش از این با استودیو TickTock Games کار کرده بودیم و حالا می‌دانیم که آن‌ها از حالا به بعد با نام Rebellion North به‌فعالیت‌شان ادامه خواهند داد.

شرکت Rebellion در سال ۲۰۱۸ بازی Strange Brigade را منتشر کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده