نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر جدید بازی Overcooked 2 با حال‌وهوای کشور چین

جدیدترین تریلر بازی Overcooked 2 اطلاعاتی جدید از آپدیت بعدی آن منتشر می‌کند که به نظر می‌رسد قرار است به مناسبت سال نو چین، حال و هوای سنتی این کشور را به بازی بیاورد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Team17، سازنده‌ی بازی Overcooked 2 یک تریلر جدید از محتویات آینده و به‌روزرسانی‌ پیش‌روی این بازی منتشر کرده که در ادامه‌ی این مطلب هم آن را تماشا خواهیم کرد.

در این تریلر ۱۶ ثانیه‌ای یک یا یکی از مکان‌های جدیدی که قرار است به بازی اضافه شود نمایش داده می‌شود. در این تریلر یک سری سرآشپز دیده می‌شوند که دیس‌های پر از میوه در دست دارند و فانوس‌ها و ظروف غذایی که در تصویر دیده می‌شوند، احتمالا به ظروف سنتی مردم چین مربوط باشد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که این آپدیت رایگان قرار است چه محتویاتی را به‌ بازی اضافه کند و حتی تاریخ راه‌یابی آن به بازی هم معلوم نیست و از آن‌جایی که در تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) وارد سال جدید چین خواهیم شد، احتمال می‌رود که این آپدیت قرار است به همین مناسبت برای بازی منتشر شود و حال و هوای سنتی چین را به بازی بیاورد. پیش از این هم یک آپدیت رایگان به مناسبت سال نو میلادی با نام Kevin’s Christmas Cracker منتشر شد و دقیقا چهار روز قبل از اینکه در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، یک تریلر کوتاه مثل همین تریلر که در ادامه تماشایش خواهیم کرد، از آن منتشر شد.

بازی Overcooked 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جدید و کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده