نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم بهمن 1397 برای اندروید

در دومین هفته بهمن، بازی‌های موبایل مختلفی را در زومجی معرفی یا بررسی کردیم که در این مطلب نگاهی به بهترینِ آن‌ها خواهیم داشت.

در هفته‌ای که گذشت، بخش معرفی یا بررسی بازی موبایل زومجی مثل همیشه آثار مختلفی را معرفی کرد یا زیر ذره‌بین برد و حال به رسم پنج‌شنبه‌ها، نگاهی به بهترین بازی‌های هفته خواهیم داشت. این هفته بازی بامزه Chuchel را داریم که علی‌رغم داشتن گیم‌پلی کوتاه، تجربه مفرح و سرگرم‌کننده‌ای است. این هفته همچنین بازی Vampire Fall: Origins را داشتیم که یک تجربه نقش آفرینی خوب به‌حساب می‌آید.  اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

Chuchel

Chuchel

مقاله مرتبط

اگر از طرفداران انیمیشن عصر یخبندان باشید، حتما با شخصیت اسکرت آشنا هستید که چه ماجرا‌هایی را برای به‌دست آوردن فندقش پشت سر می‌گذارد. خب حال بازی Chuchel، چنین ایده‌ای را این بار با محوریت یک موجود پشمالوی دوست‌داشتنی که به دنبال گیلاس خودش است، به دنیای بازی‌های ویدیویی آورده و یک اثر بی‌نهایت مفرح و سرگرم‌کننده را خلق کرده است. در طول مراحل این بازی، باید با حل کردن پازل‌های مختلف که از قضا طراحی خلاقانه‌ای هم دارند، در نهایت گیلاس شخصیت اصلی را به‌دست بیاورید؛ کاری که از قضا بسیار طنزآمیز است و می‌تواند برای دقایق کوتاهی هم که شده، لبخند را روی لبان‌تان حک کند. Chuchel همچنین گرافیک زیبایی دارد و اجزای محیطی و شخصیت‌ها در آن، به شکل خیلی خوبی طراحی شده‌اند و حالتی پویا دارند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای تجربه در آخر هفته هستید، Chuchel را از دست ندهید. 

دانلود بازی Chuchel

Langrisser

Langrisser

این هفته چند بازی نقش آفرینی خواهیم داشت که معرفی آن‌ها را با Langrisser آغاز می‌کنیم؛ اثری که سازندگانش در طراحی آن، از انیمه‌های ژاپنی الهام گرفته‌اند و از حیث گیم‌پلی هم شاهد مبارزات نوبتی در بازی هستیم. داستان بازی نبرد گروهی از قهرمانان با نیرو‌های تاریکی را به‌تصویر می‌کشد؛ نبردی که سالیان دور و دراز در جریان بوده و تنها راه به پایان رسیدن آن، پیدا شدن شمشیری افسانه‌ای است که قهرمان‌های بازی در به در دنبال آن هستند. نبرد‌های بازی Langrisser کاملا حالتی تاکتیکی دارند و برای اینکه بتوانید در آن‌ها به پیروزی برسید، حتما باید استراتژی‌های درست را چاشنی کار خود کنید؛ مواردی مثل قرار دادن نیرو‌ها به شکل درست، استفاده به موقع از قابلیت‌های آن‌ها و حتی شناخت نقاط ضعف و قوت نیرو‌های خودی و دشمن از جمله عناصری هستند که می‌توانند فرق بین پیروزی و شکست در این بازی باشند. 

دانلود اندروید و آیفون Langrisser

Road to Valor: World War II

Road to Valor: World War II

تا به امروز بازی‌های مختلفی با محوریت جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند که سبک اغلب آن‌ها شوتر بوده و البته تعداد نسبتا زیادی بازی استراتژی هم با محوریت این نبرد خونین ساخته شده است. اما این بار شاهد یک بازی کارتی با نام Road to Valor: World War II هستیم که نبرد‌های جنگ جهانی دوم را در قالبی تماما آنلاین به‌تصویر می‌کشد. البته آنلاین بودن بازی، بدین معنی نیست که در آن شاهد بخش آموزشی نیستیم و Road to Valor: World War II ابتدا در قالب قسمت تمرینی ویژگی‌هایش را آموزش می‌دهد و پس از آن بازیکنان را وارد حالت آنلاین می‌کند تا با یکدیگر نبرد کنند و توانایی‌هایشان در مدیریت درست کارت‌ها و استفاده به‌موقع از آن‌ها را به رخ هم بکشند. اگر دل‌تان برای اثری متفاوت و خاص با محوریت جنگ جهانی دوم تنگ شده، Road to Valor: World War II را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Road to Valor: World War II

Space Justice: Galaxy Shooter

Space Justice: Galaxy Shooter

بازی‌های شوت ام آپ از جنس Sky Force، مخصوصا در پلتفرم موبایل همیشه محبوب و دوست‌داشتنی بوده‌اند و خب Space Justice: Galaxy Shooter هم اثری از همین جنس و در همین سبک است که البته با یک سری خلاقیت‌های خاص خودش، سعی دارد تا پا جا پای بزرگان این سبک بگذارد. در این بازی باید با هدایت یک سفینه جنگی، به نبرد با دشمنانی بروید که از هر سو به سمت شما خواهند آمد و باید با جاخالی دادن به موقع و شلیک دقیق به سمت آن‌ها، دشمنان را از بین ببرید. برخلاف خیلی از آثار مشابه، در این بازی سفینه شما یک نوار سلامت دارد و قرار نیست صرفا پس از دریافت اولین تیر منفجر شود. علاوه بر این سفینه علاوه بر تیر‌های معمولی و رایج، به قابلیتی ویژه هم مجهز است که استفاده درست از آن می‌تواند کمک زیادی به‌تان بکند. در کل Space Justice: Galaxy Shooter یک اثر اکشن سریع و هیجان‌انگیز است که پیشنهاد می‌کنم تجربه آن را از دست ندهید. 

دانلود بازی Space Justice: Galaxy Shooter

Vampire Fall: Origins

Vampire Fall: Origins

اما آخرین بازی این هفته هم باز اثری نقش آفرینی است؛ بازی Vampire Fall: Origins که یک تجربه طولانی و پرجزییات را برای‌تان رقم می‌زند و می‌تواند مدت زمان زیادی شما را سرگرم نگه دارد. در این بازی ماجرا از یک قبیله کوچک آغاز می‌شود؛ قبیله‌ای که مورد حمله نیرو‌های دشمن قرار می‌گیرد و همه افراد آن به جز یک نفر که همان شخصیت اصلی شما باشد، کشته می‌شوند. البته این زنده ماندن، به قیمت تبدیل شدن شخصیت شما به یک خون‌آشام تمام می‌شود. از این قسمت به بعد، باید سفری طولانی را در بازی به محیط‌های مختلف آغاز کنید و با استفاده از توانایی‌هایی که خون‌آشام بودن برای شخصیت‌تان به ارمغان آورده است، به نبرد با دشمنان بپردازید. در مجموع Vampire Fall: Origins اثری با ارزش تجربه بالا است که مخصوصا طولانی بودن آن، یک نقطه مثبت برای این بازی به‌شمار می‌رود. 

دانلود بازی Vampire Fall: Origins

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده