نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

پوسترهای متحرک جدید فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز پوسترهای متحرک جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw را منتشر کرده است.

روز گذشته کمپانی یونیورسال پیکچرز با انتشار تیزری اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد. این تیزر در واقع یک پوستر متحرک بود که در آن تنها شخصیت لوک هابز با بازی دواین جانسون، حضور داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای متحرک بیشتری از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در سه پوستر متحرک جدید فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است، شاهد حضور دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، بریکستون با بازی ادریس البا و هتی شاو با بازی ونسا کربی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر متحرک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این، اولین پوستر رسمی فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw نیز منتشر شده است که در این پوستر شاهد حضور دو شخصیت لوک هابز و دکارد شاو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw Poster

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده باسابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده