نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

کیت استنفیلد گزینه اصلی فیلم Candyman جردن پیل است

کیت استنفیلد، بازیگری که در فیلم Get Out با جردن پیل همکاری داشت، گزینهٔ اصلی این کارگردان و تهیه‌کننده برای ایفای نقش اصلی ریبوت فیلم Candyman است.

کیت استنفیلد، بازیگران جوان، خوش‌آتیه و پرکار چند سال اخیر در سینمای هالیوود، گزینهٔ اصلی جردن پیل برای ایفای نقش اصلی ریبوت فیلم Candyman (کندی من) است. کیت استنفیلد، با نقش‌آفرینی در فیلم Get Out (برو بیرون) جردن پیل توانست جایگاهی برای خود در سینمای هالیوود پیدا کند و حال امکان همکاری مجدد با این کارگردان را پیدا کرده است.

گویا جردن پیل تصمیم دارد از کیت استنفیلد به‌عنوان پروتاگونیست اصلی داستان ریبوت فیلم Candyman استفاده کند. گزارش ابتدایی در این مورد توسط سایت SuperBrosMovies منتشر شد و سپس نیز سایت کولایدر اعلام کرد که اگر کیت استنفیلد در این فیلم حضور داشته باشد، قرار نیست نقش شخصیت شرور داستان را ایفا کند و به احتمال فراوان نقش شخصیتی با نام تونی را ایفا خواهد کرد که مرد جوانی است و در شهر شیکاگو زندگی می‌کند و به دنبال شخصیت افسانه‌ای که همان کندی من است می‌گردد.

نسخه اصلی فیلم Candyman براساس داستان کوتاهی است که توسط کلیو بیکر با نام The Forbidden (ممنوعه) منتشر شده بود. این داستان شامل یک افسانه‌ٔ شهری است؛ شهری که اگر هر شخصی درون آینه نگاه کند و کلمه‌ٔ Candyman را برای پنج بار به زبان بیاورد، این شخصیت ظاهر می‌شود و فردی را که نام او را صدا زده بود، می‌کشد. اتفاقات نسخهٔ اصلی این فیلم در شهر شیکاگو رخ می‌دهد و شخصیت منفی یا آنتاگونیست داستان، یک هنرمند و پسر یک برده بود. این هنرمند، دستی را که با آن نقاشی می‌کشید از دست داده و آن دست خود را که قطع شده، با یک قلاب جایگزین کرده بود. در طی این خط داستانی، این آنتاگونیست در عسل غلطانده شد و بعد از آن توسط نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل رسید.

Candyman

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و MGM اعلام کردند که جردن پیل، بازیگر و کارگردان، وظیفه دارد تا به‌عنوان تهیه‌کننده، بازسازی این فیلم ترسناک کلاسیک دههٔ ۹۰ میلادی را در قالب یک دنباله معنوی روی پرده‌ٔ سینما بیاورد. نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (لیتل وودز)، کارگردانی ریبوت فیلم Candyman را بر عهده گرفته است.

کیت استنفیلد قرار نیست نقش شخصیت شرور داستان را ایفا کند و به احتمال فراوان نقش شخصیتی با نام تونی را ایفا خواهد کرد که مردی جوانی است و در شهر شیکاگو زندگی می‌کند و به دنبال شخصیت افسانه‌ای که همان کندی من است می‌گردد

جردن پیل در بیانیه منتشر شده در رابطه با این فیلم گفته بود:

فیلم اصلی نقطه عطفی به‌عنوان نمایندگی در حضور سیاه‌پوستان در فیلم‌های ترسناک بوده است. در کنار فیلم Night of the Living Dead (شب مردگان زنده)، فیلم Candyman یکی از منابع الهام اصلی من برای فیلمسازی بوده است و این فیلم فرصتی برای شخص مستعد و جسور جدیدی مثل نیا است تا کارگردانی این پروژه واقعاً هیجان‌انگیز را بر عهده بگیرد. ما افتخار می‌کنیم که قرار است فصل بعدی داستان کلایو بارکر افسانه‌ای را در فیلم Candyman به مخاطبان جدید ارائه کنیم.

تا به امروز، فعالیت‌های جردن پیل در زمینه‌ی نویسندگی و کارگردانی تا حد زیادی موفقیت‌آمیز بوده است. او اولین نویسنده‌ٔ سیاه‌پوستی محسوب می‌شود که جایزه‌ٔ آکادمی اسکار را در بخش بهترین فیلمنامهٔ غیراقتباسی به‌دست آورده است. او در حال حاضر در حال نویسندگی فیلمنامه‌ٔ یک اثر سینمایی استاپ موشن است. او در این پروژه با کارگردان انیمیشن The Nightmare Before Christmas (کابوس قبل از کریسمس) همکاری می‌کند. علاوه بر این، او در حال آماده‌سازی فیلم Us (ما) هم هست. در این فیلم، بازیگر زن دارنده‌ٔ جایزه‌ٔ آکادمی اسکار، یعنی لوپیتا نیونگو حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد.

استنفیلد کار خود را با بازی در فیلم Short Term 12 (دوازده موقتی) دستین کرتون آغاز کرد و منتقدان فیلم کرتون را بسیار تحسین کردند. وی سپس در فیلم تاریخی و درام Selma (سلما) ایوا دوورنی به ایفای نقش پرداخت. کیت استنفیلد در فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) نقش اسنوپ داگ، خواننده و تهیه‌کنندهٔ سبک رپ را بر عهده داشت. وی در مجموعهٔ تلویزیونی Atlanta (آتلانتا) شبکه FX که کارگردانی آن را دونالد گلاور بر عهده دارد، نیز حضور داشت. اما بدون شک تنها فیلمی که استعداد این بازیگر را به‌خوبی نشان داد و سینمادوستان احتمالاً وی را با آن فیلم کاملاً به یاد دارند، فیلم ترسناک Get Out به کارگردانی جردن پیل است که کیت استنفیلد در نقش شخصیت اندرو لوگان در این فیلم ظاهر شد. وی همچنین در فیلم علمی تخیلی و کمدی Sorry To Bother You (ببخشید مزاحمت شدم)، نقش شخصیت کش را بر عهده داشت که این فیلم نیز با استقبال منتقدین همراه شد.

استنفیلد به لیست بازیگران فیلم Knives Out (شمشیر از رو بستن) نیز اضافه شده است؛ وی در این فیلم با بازیگران مطرحی چون کریس ایوانز و دنیل کریگ همبازی خواهد شد. کارگردانی فیلم معمایی و جنایی Knives Out بر عهده رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، رایان جانسون وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Knives Out را نیز بر عهده دارد. داستان این فیلم در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و دنیل کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند.

مراحل تولید و ساخت فیلم Candyman از فصل بهار آغاز خواهد شد و این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده