نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

اولین پوستر از قسمت دوم Zombieland منتشر شد

اکانت رسمی توییتر مجموعه Zombieland، اولین تصویر از پوستر قسمت دوم این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که در آن شاهد حضور بازیگران اصلی هستیم.

تقریباً یک دهه طول کشید که بار دیگر شاهد حضور چهار شخصیت اصلی فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) در کنار یکدیگر باشیم. حال به لطف چالش جدیدی که این روزها به راه افتاده است، اکانت رسمی توییتر مجموعه Zombieland، در توییتی پوستر فیلم ابتدایی و فیلم جدید را در کنار هم قرار داده است و در این پوستر شاهد حضور چهار بازیگر اصلی هستیم. در فیلم Zombieland که کارگردانی آن بر عهدهٔ روبن فلیشر بود، بازیگرانی چون وودی هارلسن، جسی آیزنبرگ، اما استون و ابیگیل برسلین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم ابتدایی در مورد چهار شخصیتی بود که برای رهایی از آخرالزمان زامبی، راه سفر را در پیش گرفته بودند و به‌جز شخصیت تالاهاسی با نقش‌آفرینی وودی هارلسون که سرخوشانه در این دنیا از کشتن زامبی‌ها لذت می‌برد، سه شخصیت دیگر، هر کدام رؤیایی در سر می‌پروراندند. کلومبوس با نقش‌‌آفرینی جسی آیزنبرگ، شخصیت اصلی داستان بود.

پوستر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

Zombieland

عنوان قسمت دوم، Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) خواهد بود و عنوان جدید در پوستر فیلم فاش شده است. چهار بازیگر اصلی فیلم ابتدایی، در دنبالهٔ Zombieland نیز حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچون فیلم ابتدایی، کارگردانی دنبالهٔ این فیلم را بار دیگر روبن فلیشر بر عهده خواهد داشت و پال ورنیک و رت ریس که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland محصول سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله آن را نیز بر عهده دارند. گوین پولون نیز بار دیگر تهیه‌کنندگی پروژهٔ جدید را عهده‌دار خواهد بود.

عنوان قسمت دوم، Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) خواهد بود و عنوان جدید در پوستر فیلم فاش شده است؛ چهار بازیگر اصلی فیلم ابتدایی، در دنبالهٔ Zombieland نیز حضور خواهند داشت

داستان قسمت جدید باز هم حول محور چهار شخصیت اصلی فیلم ابتدایی خواهد بود؛ این مرتبه نیز این چهار شخصیت باید بتوانند در دنیای تغییریافتهٔ زامبی‌ها زنده بمانند. جالب اینجا است که پس از گذشت چند سال، جمعیت زامبی‌ها کمتر شده است و همین موضوع باعث بی‌حوصلگی شخصیت‌های اصلی داستان می‌شود. از نکات دیگر داستان قسمت دوم فیلم Zombieland، حضور یک شخصیت جدید است که همراه شخصیت ویچیتا با نقش‌آفرینی اما استون و لیتل راک با نقش‌آفرینی ابیگیل برسلین در فیلم ابتدایی، به دنبال یک نقشهٔ نجات اساسی هستند. بار دیگر سفر جاده‌ای شخصیت‌ها را شاهد خواهیم بود و البته شخصیت‌ها با نژاد جدیدی از زامبی‌ها مواجه می‌شوند که از آن‌ها به‌عنوان سوپرزامبی نام برده می‌شود که بسیار بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته جهنده‌تر از زامبی‌های معمولی قسمت ابتدایی هستند.

چندی پیش منابع نزدیک به ورایتی اعلام کردند که زوئی دویچ، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Vampire Academy (آکادمی خون‌آشام‌ها)، فیلم Why him (چرا او؟)، فیلم Before I Fall (پیش از آنکه بمیرم) و فیلم Flower (گل)، پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) برای بازی در دنباله فیلم Zombieland قرارداد همکاری امضاء کرده است. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. اون جوگیا نیز به جمع بازیگران دنباله این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به نام برکلی را در این فیلم بازی کند که این شخصیت، به شخصیتی نوازنده که دخترها در دام عشق او گرفتار می‌شوند، اما شما از او متنفر خواهید شد، توصیف شده است. جوگیا بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون سریال Victorious (ویکتوریوس)، سریال Twisted (پیچیده) و سریال Tut (نوچ!)، شناخته شده و او در فیلم Son of Shaft (پشر شفت) و سریال Now Apocalypse (اینک آخرالزمان) نیز به ایفای نقش پرداخته است. دِدلاین به‌تازگی گزارشی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه احتمال حضور رزاریو ایزابل داوسون، بازیگر دو سریال Daredevil (دردِویل) و Luke Cage (لوک کیج) نیز در فیلم Zombieland: Double Tap بسیار بالا است و حتی این بازیگر پیش‌قرارداد هم با کمپانی سونی پیکچرز امضاء کرده است.

در هالیوود ساخت دنباله و قسمت‌های جدید از فیلمی با فاصلهٔ زمانی چندساله چندان عجیب نیست و البته در برخی مواقع این فاصله باعث بهتر شدن فیلم‌ها نیز شده است و از فیلم‌های موفقی که پس از چند سال فاصله با فیلم ابتدایی ساخته و اکران شدند می‌توان به فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) دنیس ویلنوو و Mad Max: Fury Road (مد مکس: جادهٔ خشم) جرج میلر اشاره داشت. از سال ۲۰۰۰ به بعد بعضاً فیلم‌های خوبی در ژانر زامبی ساخته و اکران شدند و نگاه متفاوتی به این آخرالزمان تخیلی داشتند. از فیلم‌های متفاوت این ژانر می‌توان به 28Days Later (بیست‌وهشت روز بعد)، Dawn of the Dead (طلوع مردگان)، Shaun of the Dead (شاون مرده) و World War Z (جنگ جهانی زد) اشاره داشت. 

فیلم Zombieland با بودجه‌ای معادل ۲۳.۶ میلیون دلار تولید شد و در سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت. این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار خوب از سوی منتقدان، در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و کمپانی سونی سود بسیار خوبی از ساخت و انتشار این فیلم به‌دست آورد.

گفتنی است فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده