// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

نقشه جدید بازی Overwatch در پاریس قرار دارد

در آخرین توییت حساب Overwatch مشخص شد که نقشه جدید این بازی در پاریس قرار دارد و هم‌اکنون کاربران پی سی می‌توانند در سرورهای آزمایشی، رقابت در این نقشه را تجربه کنند.

از زمان عرضه‌ی بازی Overwatch تا به امروز کمپانی بلیزارد ، سازنده و ناشر بازی Overwatch، با انتشار نقشه‌های خلاقانه و زیبا کرده است حال و هوای تازه‌ای به این بازی تیراندازی اول شخص ببخشد. حال جدیدترین نقشه بازی تا چند روز دیگر به مناسبت رویداد ولنتاین در دسترس طرفداران این بازی قرار خواهد گرفت.

overwatch paris

نقشه‌ی مورد نظر که در شهر پاریس قرار دارد، ظاهرا حال و هوایی متناسب با ولنتاین دارد و فعلا در دسترس کاربران سرورهای آزمایشی قرار گرفته است. از این رو اگر جزو بازیکنان Overwatch روی کامپیوتر هستید، می‌توانید با مراجعه به سرورهای آزمایشی اورواچ، نقشه‌ی جدید این بازی را تجربه کنید. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نقشه‌ی جدید بازی Overwatch در نظر گرفته نشده است.

حساب کاربری توییتر بازی اورواچ اعلام کرده است که به‌زودی این نقشه به بازی اضافه می‌شود و تمامی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد یک نقشه‌ی جدید در شهر پاریس چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده