// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

بازی Praey for the Gods به زودی در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد

نسخه Early Access بازی Praey for the Gods امروز در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد.

Praey for the Gods یک بازی ماجراجویی و بقا است که استودیو No Matter برای خلق آن از جهان بازی Shadow of the Colossus الهام گرفته است. در این بازی بازیکنان در نقش دختری قرار می‌گیرند که در جزیره‌ای یخ‌زده قرار دارد و برای رهایی از این جزیره باید موجودات عظیم الجثه‌ای را از میان بردارد. همچنین در Praey for the Gods بازیکنان برای زنده‌ماندن باید به‌دنبال غذا، لباس جنگی و ساخت سلاح‌های مختلف باشند تا بتوانند در این جزیره‌ی سرد و یخ‌زده زنده بمانند.

در واقع Praey for the Gods برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان یک پروژه کیک استارتر و با نام Prey for the Gods معرفی شد و هدف‌شان رسیدن به بودجه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری بود، اما در نهایت این بازی توانست با بودجه‌ی ۵۰۱ هزار و ۲۵۲ دلار مراحل ساخت خود را آغاز کند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷ نام این بازی به Praey for the Gods تغییر کرد و دلیل این کار هم به‌خاطر شباهت نام این بازی با Prey، ساخته کمپانی بتسدا، بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو No Matter بالاخره تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است.

بازی Praey for the Gods امروز به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. معمولا بازی‌های کامپیوتری در بعد از ظهر (بین ساعت ۸ تا ۱۰ به‌وقت ایران) در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. از این رو پس از عرضه‌ی بازی، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی آن را خریداری کنید. همچنین استودیو سازنده تریلر عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی را هم منتشر کرده است. در جریان این ویدیو شاهد بخش‌های داستانی و مبارزات کاراکتر اصلی در جزیره‌ی سرد و یخ‌زده‌ی Praey for the Gods هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو روز عرضه را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده