// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

گزارش نشست تعاملی همراه اول با فعالان حوزه بازی های ویدیویی

 همراه اول در جلسه‌ای با حضور فعالان صنعت گیم به همفکری و مرور برنامه‌های خود در جهت رسیدن به اهداف جدید این سازمان پرداختند.

در روز چهارشنبه دهم بهمن ماه، مراسمی همراه با حضور فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی و چندی از مدیران خدمات ارزش افزورده شرکت همراه اول در مکان برج همراه برگزار شد. در این مراسم که به صورت جلسه هم‌فکری و پرسش و پاسخ برگزار شده بود، شرکت کنندگان به طرح مسائلی پیرامون مبحث خدمات دیجیتال پرداختند.

در همین راستا، ابوذر مهرمنش مدیرکل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول از اهداف جدید اپراتور در توانمندی اکوسیستم دیجیتال صحبت کرد و گفت:

 بخش ارزش افزوده همراه اول قصد دارد با جدیت بیش‌تری به حوزه‌های مختلف خدمات دیجیتال که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته، وارد شود برای مثال می‌توان به حوزه‌هایی نظیر سرگرمی و بازی، مالی و بیمه و نیز حوزه‌های مرتبط با مبحث سلامت و آموزش اشاره کرد.

برای تحقق این هدف، مهرمنش از برگزاری نشست‌های مختلفی با فعالان حوزه‌های یاد شده اشاره کرد و افزود این شرکت قصد دارد با بررسی نظرات و آرای مختلف ارائه شده توسط حاضرین این جلسات، به ایجاد فضاهایی جدید برای همکاری میان این حوزه‌ها دست پیدا کنند.

اکوسیستم دیجیتال

علاوه بر این موضوعات مهرمنش به روش‌هایی برای افزایش میل مخاطب به مصرف خدمات دیجیتال اشاره کرد. وی همچنین با بیان مثال‌هایی از صنعت بازی‌سازی حال حاضر ایران افزود، این حوزه نیازمند اقداماتی جدی است و به عنوان راه‌حلی برای این موضوع، از ارائه سبد محصولات فاخر و کاربردی به مشتریان و مصرف‌کنندگان نام برد. ماتریس ارزشی اکوسیستم VAS از دیگر موارد اشاره شده در این نشست بود.

در این اکوسیستم که به نوعی متشکل از همکاری میان همراه اول، مشترکین و نیز شرکا است، شرکت همراه اول مدعی است که شریک قابل اعتمادی برای باقی سرمایه‌گذاران خواهد بود و و نیز درآمد حاصل از هرگونه همکاری با سایر شرکا، به طور عادلانه تقسیم خواهد شد.

از طرفی دیگر در این اکوسیستم پیشنهادی، همراه اول به حفظ منافع مشترکین نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت. در همین راستا این شرکت وعده داده است در صورت هر گونه همکاری، دسترسی امن و راحت به خدمات دیجیتال مورد نیاز را برای مشترکین مهیا کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده