نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

بازی‌های رایگان ماه فوریه پلی استیشن پلاس مشخص شد

Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots برای پلی استیشن 3 و فصل اول بازی Hitman و بازی For Honor برای پلی استیشن 4 از جمله بازی‌های رایگان ماه فوریه دارندگان اشتراک پلاس هستند.

در جریان آخرین اخبار بازی، سونی بازی‌هایی را که این ماه به‌صورت رایگان در دسترس دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد مشخص کرد؛ بازی‌هایی که حقیقتا از بازی‌های رایگان ماه قبل این اشتراک با اختلاف بهتر و جذاب‌تر هستند.

ابتدا با بازی‌هایی که برای پلی استیشن 4 رایگان شده‌اند شروع می‌کنیم. در ماه فوریه (بهمن-اسفند) می‌توانیم فصل اول از بازی Hitman را که سال ۲۰۱۶ منتشر شد به‌رایگان تجربه کنیم. نکته‌ی جالب اینجا است که با داشتن این بازی و خرید Hitman 2، می‌توانید تمامی مراحل هیتمن 1 را به‌صورت بازسازی‌شده در هیتمن 2 تجربه کنید. درکنار هیتمن بازی For Honor، اثر پرطرفدار یوبیسافت هم برای دارندگان پلی استیشن 4 رایگان شده است. در این بازی می‌توانید به یکی از جناح‌های سامورایی، وایکینگ و شوالیه (که با آپدیت‌های تازه، جناح‌های جدید هم به بازی اضافه می‌شود) بپیوندید و با یکدیگر رقابت کنید و صدالبته بخش داستانی را هم تجربه کنید.

اما یک بازی بزرگ دیگر هم برای مشترکان پلاس رایگان شده و آن، چیزی نیست جز اثر جاودان هیدئو کوجیما یعنی Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots؛ اثری که با وجود انتشارش در سال ۲۰۰۸ میلادی همچنان جذاب و پرکشش است و رایگان شدنش برای دارندگان پلی استیشن 3، توجه بالای سونی به دارندگان PS3 را نشان می‌دهد. در کنار چهارمین قسمت از متال‌گیر سالید، بازی Divekick هم برای دارندگان پلی استیشن 3 مجانی شده و آن‌ را می‌توانید به‌رایگان دریافت و تجربه کنید. Divekick از قابلیت تجربه به صورت کراس‌پلی با PS Vita بهره می‌برد.

لیست بازی‌های رایگان این ماه Playstation Plus در اینجا به‌پایان نمی‌رسد و بازی‌هایی جدیدی را که قرار است به‌صورت رایگان در دسترس دارندگان پلی استیشن ویتا قرار بگیرد نباید فراموش کنیم. Gunhouse ،Rogue Aces و Divekick بازی‌هایی هستند که این ماه می‌توانید آن‌ها را به‌صورت رایگان روی پلی استیشن ویتا خود دانلود و بازی کنید. سونی همچنین اعلام کرده که در ماه فوریه، فضای ابری‌ای را که برای ذخیره بازی در دسترس بازیکنانش قرار می‌دهد از ۱۰ گیگابایت، به ۱۰۰ گیگابایت افزایش خواهد داد.

ماه فوریه، آخرین ماهی خواهد بود که پلی استیشن پلاس، بازی‌هایی رایگان را برای پلی استیشن 3 و پلی اسیتشن ویتا منتشر می‌کند و پس از آن، دیگر خبری از بازی‌های رایگان برای این دو پلتفرم نخواهد بود و رایگان کردن بازی متال گیر سالید 4 برای پلی استیشن 3، حقیقتا بهترین کاری بود که سونی می‌توانست برای پایان دادن به پشتیبانی‌اش از بازی‌های رایگان پلی استیشن 3 انجام بدهد.

در ادامه توجه شما را به تماشای ویدیویی که در آن بازی‌های رایگان پلی استیشن 4 نمایش داده می‌شوند، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده