// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

پشتیبانی از کنترلر‌های بی‌سیم به نسخه موبایل Fortnite اضافه شد

با انتشار آخرین آپدیت نسخه موبایل بازی Fortnite، کاربران می‌توانند کنترلرهای خود را از طریق بلوتوث به گوشی موبایل‌شان وصل و بازی را تجربه کنند.

یکی از مشکلات کاربران بازی اندروید و آیفون Fortnite این بود که هنگام تجربه‌ی بازی با سایر پلتفرم‌ها، نمی‌توانستند به‌خوبی آن‌ها هدف‌گیری کنند و سایر بازیکنان را از بین ببرند، زیرا هدف‌گیری و شلیک از طریق صفحه لمسی سخت‌تر از کنترلر یا موس و کیبورد است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، به‌تازگی آپدیت 7.3 بازی آیفون و اندروید فورتنایت در دسترس قرار گرفته است. استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در این به‌روزرسانی پشتیبانی از کنترلرهای وایرلس را به نسخه‌ی موبایل Fortnite اضافه کرده است.

 کاربران می‌توانند با استفاده از کنترلرهای بلوتوث SteelSeries Stratus XL، Gamevice، ایکس باکس وان، ریزر رایجو و موتو گیم‌پد، بازی Fortnite را روی گوشی‌های موبایل‌شان تجربه کنند. در این میان اشاره کنم که روی سیستم عامل iOS کاربران نمی‌توانند از کنترلرهای MFi نظیر Steelseries Nimbus و Gamevice استفاده کنند. شاید کاربران فکر کنند که اضافه شدن کنترلرهای بلوتوث آن‌چنان مورد مهمی نباشد، اما بسیاری از مخاطبان فورتنایت افراد کم سن و سال هستند و بعضی از‌ آن‌ها توانایی خرید کنسول یا پی سی را ندارند. از این رو از طریق گوشی‌های موبایل مشغول تجربه‌ی بازی می‌شوند.

این بازی بتل رویال روی موبایل هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. از این رو پشتیبانی بهتر از پلتفرم موبایل می‌تواند مخاطبان بیشتری را به‌خود جذب کند. از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی 7.3 می‌توان به اضافه شدن فرکانس ۶۰ هرتز برای بعضی از گوشی‌های موبایل اندروید اشاره کرد. همچنین آیکون و افکت‌های صوتی بهتری به نسخه‌ی موبایل اضافه شده است تا کاربران بتوانند صدای بالن، وسایل نقلیه و موارد مشابه را بهتر بشوند. در انتها هم بازیکنان در حالت محدود Solid Gold می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را کسب کنند. در این حالت تمامی سلاح‌ها لجندری (طلایی) هستند. همچنین Chiller Grenade هم مورد تازه‌ای است که به فورتنایت اضافه شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده