// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فریم نیوز ۵۳: از تاریخ اکران جدیدترین فیلم نولان تا اعلام لیست نامزدهای اسکار امسال

«فریم نیوز ۵۳» به مرور اخبار سینمایی جهان می‌پردازد و از تایید ساخت دنباله‌های فیلم‌های پرفروش، لیست نامزدهای اسکار نود و یکم و تازه‌ترین اطلاعات از فیلم‌های بعدی کارگردان‌هایی چون کریستوفر نولان و ادگار رایت می‌گوید.

این هفته با این که در سینما و تلویزیون ایران شاهد کمترین حجم از اخبار بودیم، هنر هفتم در ابعاد جهانی و مخصوصا هالیوودی‌اش به اندازه‌ی قبل شلوغی داشت و حالا می‌خواهیم در کنار یکدیگر، تمام اتفاقاتش را مرور کنیم. پررنگ‌ترین موضوعات خبری این هفته هم به صحبت درباره‌ی دنباله‌های سینمایی مورد انتظاری بازمی‌گردد که یا فقط ساخت‌شان تایید شده است یا مراحل فیلم‌برداری‌شان به زودی کلید می‌خورد. در همین حین هم شایعه‌های پررنگ و جذابی از ساخت سریال «رزیدنت ایول» (Resident Evil) توسط نتفلیکس به گوش می‌رسد که در کنار مواردی همچون اعلام رسمی تاریخ اکران فیلم بعدی کارگردان آثاری چون «تلقین» (Inception) و «میان ستاره ای» (Interstellar) توسط کمپانی «برادران وارنر»، خیلی‌ها را هیجان‌زده کرد. راستی، این بار هم به مانند هر هفته، در انتهای کار یک تریلر جدید را با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم‌تان می‌کنیم. همراه ما باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده