// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

الکترونیک آرتز فروش فیفا پوینت را در بلژیک متوقف خواهد کرد

مقامات بلژیکی فیفا پوینت را مغایر با قوانین قمار این کشور دانستند و الکترونیک آرتز را مجبور به حذف این المان کردند.

شرکت الکترونیک آرتز (ٍEA) پس از مذاکرات طولانی با مقامات بلژیک، اعلام کرد که فروش فیفا پوینت در این کشور را قطع خواهد کرد. این کمپانی ناشر برنامه دارد تا فردا، ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) این تغییرات را عملی کند.

در عین حال که بازیکنان دیگر نمی‌توانند از فیفا پوینت برای خرید پک‌های فیفا آلتیمیت تیم استفاده کنند، براساس تصمیم ناشر، تیم‌های کنونی بازیکنان و دسترسی‌شان به حالت Ultimate Team تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

بازیکنانی که هنوز در اکانتشان فیفا پوینت دارند می‌توانند آن‌ها را حتی بعد از ۳۱ ژانویه نیز خرج کنند و سکه‌ها همچنان برای خرید از فروشگاه درون بازی قابل استفاده خواهند بود.

این شرکت اعلام کرد:

در عین حال که این تصمیم را می‌گیریم، با تفسیر قانونی مقامات بلژیکی موافق نیستیم و همواره به شفاف سازی بیشتر موضوع ادامه خواهیم داد.

کمپانی EA بیانیه‌اش را این گونه خاتمه داد:

بازخورد این تغییر در فیفا آلتیمیت تیم بلژیک اهمیتی در عملکرد مالی ما ندارد.

بلژیک در سال گذشته میلادی لوت باکس‌ها را مغایر با قوانین قمارش خواند و ناشرانی چون ولو، بلیزارد و 2k گیمز به سرعت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

در حالی که در کشور بلژیک المان‌های مشکل‌ساز از بازی‌های مثل Counter Strike: Global Offensive ،Overwatch و NBA 2K حذف شدند، EA تصمیم گرفت از راه قضایی وارد عمل شود و مقابل این قانون بایستد. اما به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مراد این شرکت پیش نرفته است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده