نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

آپدیت جدید Fallout 76 تجربه بازی را متعادل‌تر می‌کند

آپدیت جدید بازی Fallout 76 با حجم ۳.۵ گیگابایت برای کنسول‌ها و ۵۰۰ مگابایت برای پی سی با تمرکز روی رفع کردن باگ‌های بازی و متعادل کردن روند آن منتشر شد.

بازی Fallout 76 که جدیدترین نسخه از مجموعه فال اوت محسوب می‌شود، نتوانست در حد و اندازه‌های نام خود ظاهر شود و یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های امسال از نگاه زومجی بود. اما بتسدا، سازنده Fallout 76 از پشتیبانی این بازی دست نکشیده و آپدیت‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی بتسدا پنجمین آپدیت بزرگ بازی Fallout 76 را منتشر کرده است؛ این آپدیت که با حجمی معادل ۳.۵ گیگابایت برای کنسول‌ها و ۵۰۰ مگابایت برای پی سی منتشر شده، روی رفع باگ‌ها و مشکلاتی که تعادل بازی را برهم می‌زند تمرکز دارد. در کنار این موارد، به‌روزرسانی جدید Fallout 76 جنبه‌های مختلفی از روند بازی مثل تاثیر وزن روی حرکت کردن و همچنین مکانیک‌های سیستم C.A.M.P را هم دست‌خوش یک‌سری تغییر خواهد کرد.

بازی اکشن نقش آفرینی Fallout 76 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. برای خواندن لیست کامل تغییراتی که آپدیت جدید در بازی ایجاد می‌کند، به این لینک مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده