نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳

فیلم متری شیش و نیم به دلیل مشکلات ممیزی فردا در پردیس کوروش اکران نخواهد شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» از مشکلات ممیزی این فیلم سینمایی و احتمال کنار گذاشته‌شدن آن از بخش مسابقه جشنواره فجر می‌گوید.

فیلم متری شیش و نیم جدیدترین ساخته‌ی سعید روستایی و یکی از فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر است. این فیلم ایرانی موضوعی درباره اعتیاد دارد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده‌ است که فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دچار مشکلات ممیزی جدی شده است. سید جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم «متری شیش و نیم» به تازگی اعلام کرده است که این فیلم سینمایی به دلیل مشکلات مربوط به ممیزی فردا در پردیس کوروش نمایش نخواهد داشت؛ او همچنین اشاره کرده است که ممکن است فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» از جشنواره فجر کنار گذاشته شود. ساداتیان در این باره به شرح زیر صحبت کرده است:

برخی نهادها و سازمان‌ها با محتوای فیلم مشکل دارند و مدعی شده‌اند و ما در حال تلاش و رایزنی برای حل مشکل نمایش فیلم هستیم و امیدوار هستم مشکل فیلم حل شود. شاید با حذف چند صحنه مشکل حل شود و شاید هم از رقابت در جشنواره باز بمانیم. اما من امیدوارم بدون ممیزی بتوانیم فیلم را برای علاقه‌مندان پرشماری که در انتظار تماشای فیلم هستند آماده کنیم.

پیش از این فرهاد اصلانی در مصاحبه‌ای برای نمایش نسخه کامل این فیلم سینمایی ابراز امیدواری کرده بود. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» جدیدترین ساخته‌ی سعید روستایی است که با بازی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و پریناز ایزدیار جلوی دوربین رفته است. سعید روستایی پیش از این فیلم «ابد و یک روز» را جلوی دوربین برده بود و به موفقیت قابل‌توجهی رسیده بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های تهیه کننده «متری شیش و نیم» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده