نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ انتشار بلوری فیلم Once Upon a Deadpool اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Once Upon a Deadpool را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Once Upon a Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تمامی نسخه‌های خانگی و دیجیتالی این فیلم که شامل نسخه دیجیتالی، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) عرضه خواهند شد. ماه آبان امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم رسما نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را تایید و نام رسمی این فیلم را اعلام کرد. نسخه متفاوت دنباله فیلم Deadpool (ددپول) با نام Once Upon a Deadpool به روی پرده‌های سینما رفته است و درجه سنی این فیلم از درجه سنی بزرگسال (R) به PG-13 تبدیل شده بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

Once Upon a Deadpool

فیلم Once Upon a Deadpool یک فیلم کریسمسی از مجموعه فیلم Deadpool است که دارای صحنه‌های جدیدی نسبت به نسخه اصلی فیلم نیز بوده است. گفته می‌شود که این فیلم بیش از ۲۰ دقیقه صحنه جدید را نسبت به فیلم Deadpool 2 دارد که از هر بلیتی که برای این فیلم فروخته شده، یک دلار به موسسه مبارزه با سرطان اهدا شده است و این موضوع در مورد نسخه خانگی این فیلم نیز صدق خواهد کرد و بخش خانگی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که یک دلار از فروش هر نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم به موسسه مبارزه با سرطان اهدا خواهد شد.

فیلم Deadpool 2 که اواخر ماه اردیبهشت امسال اکران شده بود، در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، فیلم Once Upon a Deadpool تنها ۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است. رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جولیان دنیسون و کوتسونا شیئوری، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده