// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷

تعداد کاربران کانال جک بلک در یوتیوب از مرز دو میلیون نفر عبور کرد

تعداد مشترکین کانال جک بلک که مدتی پیش با محوریت بازی‌های ویدیویی در یوتیوب آغاز به کار کرد، از مرز دو میلیون کاربر عبور کرده است.

جک بلک، هنر‌مند مشهور که علاوه بر بازیگری در فیلم‌های Jumanji: Welcome to the Jungle ،Tropic Thunder ،Gulliver's Travels ،King Kong و School of Rock به دلیل صدا‌پیشگی شخصیت پو در مجموعه Kung Fu Panda و فعالیت به عنوان خواننده اصلی گروه Tenacious D در بین عموم شناخته شده است، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر) کانال گیمینگ خودش در یوتیوب را با انتشار ویدیویی افتتاح کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کانال در طی مدتی که از آغاز به کار آن می‌گذرد توانسته است ۲.۵ میلیون کاربر جذب کند.

کانال جک بلک در یوتیوب که با نام Jablinski Games شناخته می‌شود، در حالی توانسته است به این سطح از کاربران برسد که تا‌کنون دو ویدیو در آن منتشر شده است. اولین ویدیو مربوط به معرفی این کانال است که بیش از هفت میلیون بازدید داشته است. ویدیوی دوم که پنج روز پیش منتشر شد، مربوط به عبور تعداد کاربران کانال از مرز یک میلیون نفر است که این ویدیو نیز از لحاظ بازدید همانند ویدیوی اول عمل کرده است. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به کانال Jablinski Games هر دو ویدیو را مشاهده کنید.

جک بلک چندان با صنعت بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و تجربه حضور در آثار مختلفی را در کارنامه دارد. او در سال ۱۹۸۲ و در حالی که ۱۳ سال سن داشت در تبلیغ تلویزیونی بازی Pitfall حضور داشته است. علاوه بر این او مجری‌گری مراسم 2008 Spike Video Game Awards و صداپیشگی بازی‌های Peter Jackson's King Kong ،Brütal Legend ،Broken Age و Goosebumps: Night of Scares را بر عهده داشته است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده