نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

جید ریموند از سوی هیئت منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک به‌عنوان شخصیت سال 2018 انتخاب شد

در جریان رویداد New York Video Game Critics Circle Awards که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود، جایزه‌ی ویژه اندرو یوون به‌عنوان شخصیت سال به جید ریموند اعطا خواهد شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، هیئت داوران جشنواره‌ی ویژه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک (New York Video Game Critics Circle Awards) جید ریموند را برای یک عمر فعالیت درخشانش به‌عنوان یک بازیساز موفق، به‌عنوان شخصیت سال ۲۰۱۸ میلادی انتخاب کرد.

هیئت داوران این جشنواره به‌تازگی مشخص کرده‌اند که ریموند که در ساخت بازی‌های بزرگ و مهم تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی نقش پراهمیتی داشته، در اواخر ماه ژانویه (بهمن) جایزه‌ی ویژه‌ی اندرو یوون (Andrew Yoon) را به‌عنوان یکی از بازیسازهای اسطوره‌ای صنعت گیم دریافت خواهد کرد. ریموند اولین زنی است که این جایزه را برنده می‌شود و پیش از او، اشخاص و استودیوهایی مثل تاد هاوارد، راک‌استار گیمز و رالف بییر این جایزه را دریافت کرده بودند.

ریموند اخیرا وظیفه‌ی هدایت استودیو EA Motive را بر عهده داشت و پیش از آن در ساخت و طراحی بازی‌هایی مثل The Sims ،Tom Clancy’s Splinter Cell ،Watch Dogs و Assassin’s Creed دست داشته است. او مدتی را هم در استودیو Sony Online Entertainment کار کرده است.

ریموند که همین تازگی‌ها از استودیو EA Motive جدا شده، اعلام کرده است که یک پروژه‌ی «فوق‌ سری» را در دست ساخت دارد و با توجه به ساخته‌های قبلی او، می‌توان گفت که این بازی جدید هم به‌احتمال زیاد مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت. ریموند همچنین اعلام کرده که پیش از جدا شدنش از یوبیسافت، این کمپانی روی یک پروژه از بازی محبوب اسپلینتر سل کار می‌کرد که الان مشخص نیست این پروژه‌ی مرموز در چه مرحله‌ای از توسعه قرار دارد.

مراسم New York Video Game Awards 2019 در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) در نیویورک برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده