نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

عبور فروش داخلی فیلم Aquaman از مرز ۲۰۰ میلیون و فروش جهانی از مرز ۸۰۰ میلیون

در ادامه فروش موفق فیلم Aquaman، فروش داخلی این فیلم از مرز ۲۰۰ میلیون دلار و جهانی از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Aquaman (آکوامن) آغاز شد و این فیلم توانست برنده رقابت گیشه در تعطیلات کریسمس شود و طبق پیش‌بینی‌ها این فیلم به فروش موفق خود در تعطیلات سال نو نیز ادامه خواهد داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم رتبه اول فروش در تعطیلات سال نو را نیز به خود اختصاص داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فروش داخلی فیلم آکوامن تا روز سه شنبه از مرز فروش ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد که در این روز، این فیلم ۱۶.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی به ۲۱۵.۴ میلیون دلار افزایش پیدا کند. این فروش، چهارمین فروش برتر در اولین روز سال نو میلادی نیز بوده است. همچنین فروش جهانی این فیلم از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد و طبق آخرین آمار فروش، مجموع فروش این فیلم تا ۸۲۲ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

بدین ترتیب مجموع فروش جهانی فیلم Aquaman از مجموع فروش جهانی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با فروش ۸۲۱.۸ میلیون دلار، عبور کرد و حال فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با مجموع فروش ۸۷۳.۶ میلیون دلار، فیلم بعدی خواهد بود که فیلم آکوامن باید از آن عبور کند تا به پر فروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DC) در سراسر جهان تبدیل شود. همچنین قابل انتظار است که فروش جهانی این فیلم از مرز یک میلیارد دلار عبور کند و در نهایت با شکستن رکورد فروش جهانی فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، فیلم Aquaman به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از مجموعه کامیک‌های DC تبدیل شود.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان بوده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده