// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

مدت زمان بخش داستانی Anthem قابل مقایسه با ساخته‌های قبلی بایوور نیست

بن ایروینگ در پاسخ به یکی از کاربران در توییتر اعلام کرده است که مدت زمان بخش داستانی بازی Anthem قابل مقایسه با ساخته‌های قبلی استودیو بایوور نیست.

بازی Anthem برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و حال پس از گذشت دو سال در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. یکی از مواردی که کاربران خواستار دانستن‌اش هستند، مدت زمان بخش داستانی بازی Anthem در مقایسه با ساخته‌های قبلی استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، است. طبق جدیدترین اخبار بازی چند روز پیش بن ایروینگ، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، و مایکل گمبل، تهیه کننده ارشد بایوور، در جواب به توییت‌های کاربران گفته‌اند که مقایسه‌ی مدت زمان بخش داستانی این بازی با ساخته‌های قبلی بایوور کار سختی است.

یکی از کاربران در توییت خود از بن ایروینگ پرسیده بود که آیا اینکه گفته شده مدت زمان بخش داستانی Anthem تقریبا با ساخته‌های قبلی نظیر Dragon Age یا Mass Effect یکسان است صحت دارد؟ او در جواب به این توییت گفته است:

این واقعا مورد سختی برای مقایسه کردن است؛ از این رو در این مورد نظر نمی‌دهیم. این بستگی به سبک بازی شما دارد.

این در حالی است که کاربر دیگری از مایکل گمبل پرسیده بود که با توجه به نزدیک شدن تاریخ انتشار بازی Anthem می‌توانید مدت زمان بخش داستانی را بگویید؟ بخش داستانی Anthem چند ساعت طول خواهد کشید؟ مایکل گمبل در این باره گفته است:

این سوال خوبی است، اما جواب دادن به آن سخت است. در جهان بازی ماموریت‌های فرعی زیادی قرار داده شده است، اما بعضی از بازیکنان تنها مراحل اصلی را انجام می‌دهند تا داستان را به‌نقطه‌ی پایان برسانند. جواب به این سوال سخت است و به‌شخصه چندین ساعت Anthem را با انجام تمامی فعالیت‌هایش بازی کرده‌ام.

این توییت گمبل سبب شد میان کاربرها بحث‌های مختلفی آغاز شود و در مورد مدت زمان بخش داستانی Anthem و محتویات بازی صحبت کنند. در ادامه مایکل گمبل اعلام کرده است که Anthem پس از عرضه هم محتویات مختلفی را دریافت می‌کند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده