// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

رویداد بعدی Spirit Board بازی Super Smash Bros Ultimate فردا در دسترس قرار خواهد گرفت

کاربران بازی Super Smash Bros Ultimate می‌توانند از فردا رویداد بعدی Spirit Board را تجربه کنند.

Spirit Board‌ها را می‌توان یکی از رویدادهای جالب بازی Super Smash Bros Ultimate دانست. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرده است که رویداد بعدی Spirit Board فردا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه مشخص شده است که تم در نظر گرفته شده برای این رویداد، نوستالژی است.

از این رو بازیکنان بازی Super Smash Bros Ultimate می‌توانند منتظر اسپریت‌هایی از بازی‌های کلاسیک کنسول‌های NES، فامیکام و فامیکام دیسک سیستم باشند. با توجه به عکس منتشر شده از میان کاراکترهایی که در نظر گرفته شده است می‌توان به استنلی از بازی Donkey Kong 3، دانکی کنگ و لیدی از Donkey Kong و بالن فایتر از Balloon Fight اشاره کرد. بازیکنان با شکست دادن شخصیت‌های کلاسیک در Spirit Board، می‌توانند آن‌ها را به‌دست بیاورند.

رویداد Spirit Board بازی Super Smash Bros Ultimate

به‌طور دقیق‌تر رویداد Spirit Board ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه ۱۴ دی ماه به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرد. بازی Super Smash Bros Ultimate توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده