نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

NPD: نینتندو سوییچ بیشترین فروش را در سال 2019 خواهد داشت

تحلیل‌گر گروه آماری NPD، نظرش را درمورد فروش سخت‌افزارهای بازی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. او انتظار دارد نینتندو سوییچ به پرفروش‌ترین پلتفرم سال تبدیل شود.

با این که به تازگی وارد سال ۲۰۱۹ شدیم، اما اتفاقات بسیار زیادی پیش روی صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد. حال مت پیسکاتلا که به‌عنوان تحلیل‌گر در گروه آماری NPD مشغول به‌کار است، پیش‌بینی‌اش را در رابطه با این سال با دیگران در میان گذاشت. طبق گفته‌های او، نینتندو سوییچ بیشترین رشد فروش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در سال جدید و در بازار آمریکا خواهد داشت و فروش سالیانه‌ی آن از رقبای خود یعنی پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان پیشی خواهد گرفت. پیسکاتلا در ادامه اظهار داشت که حدود ۳۵% از کل فروش کنسول‌های بازی سال جدید در اختیار سوییچ خواهد بود و این کنسول هیبریدی با کمک قسمت جدید بازی Pokemon  که گفته می‌شود نیمه‌ی دوم سال جاری منتشر خواهد شد، به این موفقیت دست پیدا خواهد کرد.

در طرف مقابل، ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان سال پر فراز و نشیبی خواهد بود چرا که پیش‌بینی می‌شود نسل بعدی این کنسول‌ها در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند و این مورد تاثیر منفی بر فروش کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت خواهد گذاشت. در کنار فروش سخت‌افزارها، پیسکاتلا معتقد است که فروش بازی‌ها به‌صورت دیجیتالی، سرویس‌های اشتراکی و تجربه‌های اجتماعی و فضای مجازی در سال جاری بیش از پیش رشد خواهند کرد؛ همچنین بنا به گفته‌ی این تحلیل‌گر، میزان فروش محتواهای دیجیتالی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا خواهد کرد و سرویس‌های اشتراکی از جمله ایکس‌باکس گیم پَس (Xbox Game Pass) محبوب‌تر از قبل خواهند شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده