نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

عذرخواهی سازنده Kingdom Hearts III بابت طولانی شدن ساخت بازی

یکی از سازندگان بازی Kingdom Hearts III اخیرا توضیحاتی مبنی بر دلایل طولانی شدن روند توسعه این بازی ارائه کرده است. 

تقریبا بیش از ۱۰ سال از انتشار آخرین نسخه شماره‌دار مجموعه Kingdom Hearts می‌گذرد و طرفداران این مجموعه در همه این سال‌ها منتظر انتشار بازی Kingdom Hearts III بوده‌اند که قرار است بالاخره ۵ بهمن ماه منتشر شود. بازی Kingdom Hearts 3 اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2013 معرفی شد و حال ۶ سال پس از این تاریخ قرار است منتشر شود. تای یاسوئه، یکی از کارگردان‌های این مجموعه، اخیرا توضیحاتی پیرامون دلایل طولانی شدن روند توسعه این اثر ارائه کرده و البته که بابت این روند طولانی از طرفداران عذرخواهی کرده است. 

یاسوئه در این مورد گفت:

موتوری که ما برای ساخت بازی از آن استفاده کرده‌ایم، کاملا برای توسعه بازی‌های AAA و با‌کیفیت مناسب است با این حال تغییراتی که در زمینه تکنولوژی به وجود آمد، باعث شد تا کمی طول بکشد که بتوانیم به این موتور عادت کنیم و کارمان را با آن تطبیق بدهیم. 

کارگردان بازی همچنین بابت این روند توسعه طولانی از طرفداران عذرخواهی کرد:

من از اینکه باعث شدیم طرفداران تا این حد منتظر بازی بمانند معذرت می‌خواهم. درست است که روند توسعه بازی طولانی شد اما هدف ما خلق تجربه‌ای بود که بتواند پاسخگوی انتظارات طرفداران باشد. من واقعا امیدوار هستم که همه بتوانند از بازی کردن این اثر لذت ببرند. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که ساخته اسکوئر انیکس در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت. نظرات خود را در مورد بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده