// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

بازی های هفته دوم دی 1397 برای اندروید

در دومین هفته دی ماه از بازی متفاوت Chuchel گفته‌ایم و نگاهی را به دو بازی Twinfold و بازی Valleys Between انداخته‌ایم که در جایگاه خود اعتیادآور هستند.

با آغاز سال ۲۰۱۹ در کنار نگاهی به بهترین بازی های سال از نگاه زومجی، مانند گذشته در پنجشنبه هر هفته نگاهی می‌اندازیم به برترین بازی‌هایی که در طول هفته در بخش موبایل زومجی معرفی شده‌اند تا در اوقات فراغت به تجربه آنها بپردازیم. یکی از عجیب‌ترین بازی‌های فهرست پیشرو CHUCHEL است. دنیایی آرام، شخصیتی بیش فعال و کلی مینی گیم که باید تجربه کنید. از طرفی بازی اندروید و آیفون Twinfold را داریم که در اثری پازل مانند شما را به یکی کردن مکعب‌های دوست‌داشتنی دعوت می‌کند. اگر به دنبال یک بازی دوبعدی ماجراجویی برای iOS می‌گردید،‌ Max: The Curse Of The Brotherhood پیشنهاد ما به شما خواهد بود تا با پسرکی ماجراجو در محیطی با جزئیات گرافیکی بالا همراه شوید. مانند هفته‌های گذشته در کنار معرفی بازی‌های مختلف،‌ بررسی‌های متنوعی در زومجی منتشر شد که پیشنهاد می‌کنیم حتما با ورود به صفحه بررسی بازی موبایل نگاهی به آنها بیندازید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی CHUCHEL

CHUCHEL

خلاقیت در ساخت بازی‌های موبایل را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مثبت پیشرفت صنعت بازی‌های موبایل می‌توانیم معرفی کنیم. بازی Chuchel یکی از همین دست بازی‌های زیبا و رنگارنگ است که با قیمت ۲.۹۹ دلاری‌ شما را با موجودی پیش فعال همراه می‌کند تا با انجام مینی گیم‌های مختلف پازل‌هایی ساده را در محیط آرامش‌بخش حل کنید. البته باید نهایت دقت را در شیوه‌ حل موضوعات داشته باشید،‌ زیرا اگر اشتباه کنید نتیجه «مرگ» خواهد بود. کندن اشتباه سیب از روی درخت باعث له شدن شخصیت اصلی داستان می‌شود و گاهی نیز آغاز گفتگویی پر تنش با یکی از شخصیت‌ها می‌تواند به کتک خوردن‌تان منتهی شود. بازی CHUCHEL به ویژه به دلیل طراحی‌های ساده، اما زیبا شناخته می‌شود و در زمینه موسیقی نیز پاسخ‌دهنده نیازهای کاربر خواهد بود. اگر به بازی‌های ساده و نسبتا خنده‌دار علاقه دارید یا پیش از این از بازی‌هایی دیگر سازنده Chuchel، مانند Machinarium و بازی Samorost لذت برده‌اید این بازی گزینه مناسبی برای تجربه کردن در پایان هفته است.

دانلود بازی CHUCHEL

بازی Max: The Curse Of The Brotherhood

Max: The Curse Of The Brotherhood

یک مداد رنگی،‌ پسر بچه‌ای شجاع و نفرینی که باعث گرفتار شدن پسرکی می‌شود. بازی مکس پیش از این نیز برای پلتفرم‌های دیگر از جمله پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده بود و در نهایت اخیرا شاهد انتشار آن برای iOS بودیم. در جریان بازی وظیفه کنترل مکس را برعهده دارید تا با ورود به سرزمینی جادویی به دنبال برادر کوچک خود بگردید. در این ماجراجویی اما تنها کمک مکس یک مداد جادویی است که با استفاده از آن می‌توانید موانع را بردارید، مسیری جدید بکشید و در نهایت با ایجاد آبراهه مسیر را برای حرکت رو به جلو مکس هموار کنید. دنیای پرجزئیات بازی به ویژه در گوشی موبایل خودنمایی می‌کند. علاوه بر این در جریان بازی باید معماهای مختلف را حل کنید و تا جای ممکن با دوری از هیولاهای چندش آور، از شکست در جریان مرحله جلوگیری کنید. بازی Max: The Curse Of The Brotherhood اکنون با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلاری به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Max: The Curse Of The Brotherhood

بازی Valleys Between

Valleys Between

Valleys Between بی‌شک لقب زیباترین بازی هفته دوم دی ماه را به خود اختصاص می‌دهد. اثری متفاوت،‌ عجیب با گیم‌پلی مشابه بازی Evergarden اما با اتمسفری کاملا متفاوت که به راحتی شما را غرق در دنیای خود می‌کند. Valleys Between یک بازی پازل بالا به پایین است. در جریان بازی هدف نهایی از بین بردن کارخانه‌ها و اجزایی است که به محیط زیست ضربه می‌زند و در این مسیر باید با تکان دادن زمین، شرایط را برای رشد درختان و پیشروی حیوانات فراهم کنید. از طرفی باید نهایت دقت را در حرکت دادن زمین داشته باشید زیرا با یک‌بار کشیدن زمین، گیاهان رشد می‌کنند و سپس گیاهان جای خود را به درختان می‌دهند؛ حرکت اشتباه باعث می‌شود تا مسیر حیوانات مسدود شود و در نهایت مرگ آنها را رقم خواهید زد. اما یکی از ویژگی‌های بازی دنیای زیبایی است که سازندگان موفق به خلق آن شده‌اند. تغییر شرایط آب و هوایی و توجه به ریزش و نشستن برف روی درختان، تنها بخشی از زیبایی‌هایی Valleys Between هستند. بازی Valleys Between را می‌توانید با قیمت ۲.۹۹ دلار از اپ استور خریداری کنید.

دانلود بازی Valleys Between

بازی The Greedy Cave 2: Time Gate

The Greedy Cave 2: Time Gate

علاقه‌مندان به بازی‌های روگ‌لایک این آخر هفته می‌توانند بازی The Greedy Cave 2: Time Gate را تجربه کنند. در این بازی با شخصیت‌های مختلف در کنار دوستان‌تان می‌توانید به غارها و سیاه‌چاله‌ها بروید تا در نبردی با هیولاها آنها را شکست دهید و البته برای زنده‌ماندن نیز تلاش کنید. امکان مبارزه با باس‌ها در کنار دوستان‌تان، گشت و گذار در سیاه‌چاله‌هایی که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند و همینطور آزاد‌سازی مهارت‌های مختلف برای پیاده‌سازی‌ استراتژی‌های منحصر به فرد، از جمله ویژگی‌های بازی The Greedy Cave 2: Time Gate هستند که می‌توانید با استفاده از آنها وارد مبارزه شوید. توسعه‌دهنده The Greedy Cave 2: Time Gate همچنین سعی دارد تا با اضافه کردن آیتم‌های پرشمار و دادن قابلیت ارتقاء آنها شرایطی را برای جلوگیری از تکراری شدن بازی فراهم کند که البته باید گفت تا حدودی در این امر نیز موفق بوده است. The Greedy Cave 2: Time Gate را به صورت رایگان می‌توانید تجربه کنید.

دانلود بازی The Greedy Cave 2: Time Gate

بازی Twinfold

Twinfold

مقاله مرتبط

Twinfold را می‌توانیم اثری با حال و هوای بازی 2048 معرفی کنیم که با ایده‌هایی جدید برای اندروید و iOS منتشر شده است. مانند بازی 2048 در Twinfold نیز شاهد حضور قابلیت ترکیب کردن هستیم با این تفاوت که این‌بار یک شخصیت اصلی دارید و از طرفی دشمنان نیز در کمین‌‌تان نشسته‌اند. در جریان بازی باید سعی کنید تا با یکی کردن شخصیت طلایی رقم را بالا ببرید و در عین حال شخصیت اصلی خود را از دشمنان دور نگه دارید. علاوه بر این با عبور از هر سطح می‌توانید پاورآپ‌ها را برای استفاده در مواقع ضروری انتخاب کنید. بیش از ۴۰ مهارت منحصر به فرد، هفت نوع دشمن و امکان تجربه طولانی مدت بازی از جمله خصوصیات Twinfold هستند که این محصول را به اثری ارزشمند و اعتیادآور تبدیل می‌کنند. Twinfold دقیقا همان محصولی است که در مترو،‌ اتوبوس یا هر مکانی دیگری تنها با کمک یک دست می‌توانید تجربه کنید و از آن لذت ببرید. این بازی اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار بدون پشتیبانی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای و تبلیغات‌های ویدیویی در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Twinfold


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده