نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

کنترلر بازی Mortal Kombat 11 با تم اسکورپیون برای پلی استیشن 4 معرفی شد

Shed of Dreams کنترلر مخصوصی برای پلی استیشن 4 طراحی کرده که در طراحی آن از شخصیت اسکورپیون در مورتال کامبت 11 الهام گرفته شده است.

طرفداران مورتال کامبت (Mortal Kombat) برای تجربه جدیدترین نسخه از این مجموعه و اجرای فیتالیتی روی حریفان خود لحظه‌شماری می‌کنند و چه چیزی بهتر از یک کنترلر مخصوص که حال و هوای Mortal Kombat 11 را به شکل جالبی به مخاطب منتقل کند؟ چنین کنترلری توسط Shed of Dreams برای پلی استیشن 4 طراحی شده است و به شکل محدودی عرضه خواهد شد.

این کنترلر با تم شخصیت محبوب اسکورپیون (Scorpion) طراحی شده و رنگ بدنه‌اش زرد خردلی است و قطرات خون در بخش‌های مختلف آن به چشم می‌خورد. D-Pad کنترلر رنگ‌آمیزی خاصی دارد که حالتی فلزی به آن می‌بخشد و دکمه‌های سمت راست هم تغییر کرده‌اند و شامل دکمه‌های 11، M، K و لوگوی اژدهای مورتال کامبت می‌شوند.

صفحه لمسی این کنترلر پلی استیشن 4 با نوشته Fatality جذابیت زیادی پیدا کرده و یک جمجمه فلزی کوچک هم روی دکمه PS آن قرار گرفته است. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این کنترلر، زنجیری است که به دور قسمت‌های پایینی آن پیچیده شده است و در پشت به دو عدد کونای (Kunai) خون‌آلود منتهی می‌شود که حالتی برجسته و سه‌بعدی دارند (کونای و زنجیرش، سلاح معروف اسکورپیون را تشکیل می‌دهند که با آن حریفان را به سمت خود می‌کشد).

این کنترلر به شکل انبوه تولید نخواهد شد و برای خرید آن باید با Shed of Dreams در تماس باشید که پیش از این هم کنترلرهای جالب و منحصربه‌فردی تولید کرده بود؛ از نمونه‌های مخصوص BioShock و Battlefield تا God of War و موارد دیگر که می‌توانید با مراجعه به سایت، نگاهی به این کنترلرهای زیبا بیندازید.

قرار است در آینده کنترلر دیگری هم با تم باراکا (Baraka) تولید شود تا طرفداران این شخصیت قدیمی مورتال کامبت هم بی‌نصیب نمانند.

بازی مورتال کامبت 11 توسط استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) در دست ساخت است و در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ (۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) توسط کمپانی برادران وارنر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده