نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸

پوستر و تصاویر جدید فیلم Captain Marvel منتشر شد

به‌تازگی یک پوستر بین المللی به‌همراه تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون منتشر شده است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و طبق پیش فروش بلیت و پیش‌بینی‌های اولیه، به نظر می‌رسد که این فیلم افتتاحیه بزرگی را قرار است در گیشه به نام خود ثبت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در پوستر جدید منتشر شده از فیلم Captain Marvel، شاهد پوستر بین المللی فیلم هستیم که کارول دانورز با بازی بری لارسون، را در لباس نیروی هوایی آمریکا و کاپیتان آمریکا مشاهده می‌کنیم. این پوستر برای بازار ژاپن منتشر شده که روی آن نوشته داستان او گم شده و خاطرات او دنیا را تغییر خواهد داد و این داستان قبل از تشکیل اونجرز جریان دارد، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

علاوه بر این پوستر، مجله امپایر نیز تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل کاپیتان مارول، مین-اروا با بازی جما چان، اط-لس الگنیس پرز سوتو، ماریا رمبو با بازی لاشانا لینچ و رونان با بازی لی پیس، هستیم. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم کاپیتان مارول اختصاص داده و علاوه بر دو تصویر روی جلد، پیش از این دو تصویر جدید دیگر نیز از این فیلم منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده