// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بسته‌ الحاقی Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 Remake مشخص شد

کمپانی کپکام به تازگی تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 Remake را که به صورت رایگان عرضه خواهد شد اعلام کرد.

کمپانی کپکام پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است در قالب سه بسته‌ی الحاقی، بخش‌های داستانی جدیدی به بازی Resident Evil 2 Remake اضافه شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی اعلام کرده که بسته‌ الحاقی Ghost Survivors در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ ماه فوریه) به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. هر یک از این خط‌های داستانی به سرگذشت یکی از اشخاصی می‌پردازد که در شهر راکون سیتی بوده و نتوانسته‌اند از ویروس مهلکی که در شهر وجود دارد جان سالم به در ببرند. در ادامه خبر می‌توانید برخی از تصاویر این بسته الحاقی را مشاهده کنید.

بازی Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 Remake

داستان‌های مجزا No Time To Mourn ،Runaway و Forgotten Soldier نام دارند. در حال حاضر اطلاعاتی از این‌که کدام‌یک از این بخش‌های داستانی در ابتدا منتشر می‌شود در دسترس نیست، اما کمپانی Capcom اطلاعات جزیی از هر یک را منتشر کرده است. پیش‌تر این کمپانی اعلام کرده بود که یکی از این داستان‌ها در مورد رابرت کندو، مالک یک مغازه‌ی اسلحه فروشی خواهد بود. یکی دیگر از داستان‌ها نیز در مورد دختر شهردار راکون سیتی است که بازیکن را در نقش او قرار می‌دهد. در نهایت با توجه به نام یکی از داستان‌ها که Forgotten Soldier نام دارد، باید منتظر یکی از افراد جوخه‌ی هانک باشیم.

ResidentEvil 2 / رزیدنت ایول 2

بازی Resident Evil 2 Remake

این بخش‌های داستانی تنها بسته‌هایی نیستند که به این بازی اضافه خواهند شد. قرار است دو پوسته‌ی جدید برای شخصیت‌های لیان و کلر اضافه شود که در حقیقت ظاهر قدیمی آن‌ها در نسخه‌ی قدیمی ۱۹۹۸ بازی را برای بازیکنان به نمایش می‌گذارد. بازی Resident Evil 2 Remake که چند روز پیش منتشر شد و توانست امتیازات خوبی را از وب‌سایت معتبر دنیا کسب کند. آخرین دستاورد این بازی ترسناک موفق، عرضه سه میلیون نسخه‌ای آن تنها در یک هفته است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده