// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

نسخه کامپیوتر Metro Exodus در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت

رقابت میان فروشگاه‌های بازی روی پی سی روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و انحصاری شدن بازی Metro Exodus در فروشگاه اپیک، این رقابت‌ را جدی‌تر از گذشته کرده است.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز تا به امروز سعی کرده است با در اختیار گرفتن بازی‌های انحصاری و متقاعد کردن سازنده‌ها، وارد رقابتی جدی با فروشگاه استیم شود. از این رو شاهد اضافه شدن بازی‌هایی بودیم که به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شوند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر بازی Metro Exodus، اعلام کرده است که نسخه دیجیتالی بازی Metro Exodus به‌صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. این در حالی است که تا مدتی پیش کاربران می‌توانستند با مراجعه به‌صفحه بازی در فروشگاه استیم آن را پیش‌خرید کنند، اما پس از انتشار این خبر، صفحه‌ی پیش‌خرید Metro Exodus در استیم بسته شده است. با این‌حال کاربرانی که در گذشته بازی Metro Exodus را از طریق استیم پیش‌خرید کرده بودند، در روز عرضه به‌راحتی می‌توانند آن را تجربه کنند. همچنین پیش‌خرید کنندگان بازی روی استیم با عرضه‌ی بسته الحاقی‌های مختلف برای Metro Exodus می‌توانند آن‌ها را از طریق استیم خریداری کنند.

مدیرعامل دیپ سیلور در جریان یک بیانیه و به‌مناسبت این اتفاق اعلام کرد:

ما بسیار خوشحالیم که از طریق اپیک گیمز توانستیم نسخه‌ی دیجیتالی پی سی Metro Exodus را در بازار قرار بدهیم. قوانین درآمد حاصل از فروش بازی‌ها در فروشگاه اپیک گیمز به‌نحوی است که به ناشران اجازه می‌دهد روی محتویات بیشتری سرمایه‌گذاری کنند. از طریق همکاری با اپیک گیمز ما قادر خواهیم بود روی آینده سری Metro و استودیو 4A Games سرمایه گذاری کنیم که این مورد به‌نفع تمامی هواداران مجموعه Metro خواهد بود.

در انتها مشخص شد که بازی Metro 2033 Redux و بازی Metro Last Light Redux هم در اواخر سال به‌فروشگاه اپیک گیمز اضافه خواهند شد. نکته‌ی جالب دیگر این است که بازی Metro Exodus با قیمت ۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد. این در حالی است که در فروشگاه استیم قیمت بازی ۶۰ دلار بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد سیاست‌های فروشگاه اپیک گیمز چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده