// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

در ماه فوریه پنج بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass عکسی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در ماه فوریه بازی Crackdown 3 در کنار چهار بازی دیگر به این سرویس اضافه می‌شوند.

در حال حاضر سرویس Xbox Game Pass را می‌توان بهترین سرویس مربوط به ارایه بازی‌ها دانست. دارندگان ایکس باکس وان با خرید اشتراک این سرویس به‌صورت ماهیانه یا سالیانه می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی رایگان دسترسی داشته باشند. همچنین مایکروسافت هر ماه بازی‌های جدیدی را به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌کند. کاربران این سرویس در ماه ژانویه (دی ماه) توانستند بازی Hellblade: Senua's Sacrifice را تجربه کنند و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در آخر ماه ژانویه (بهمن ماه) یک بازی دیگر هم به این سرویس اضافه می‌شود.

حساب کاربری توییتر ایکس باکس گیم پس به‌تازگی تصویری را منتشر کرده است که خبر از بازی‌های آینده این سرویس می‌دهد. البته تنها نام یکی از بازی‌ها مشخص شده است. جدا از آخرین بازی ماه ژانویه که ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) اضافه می‌شود، پنج بازی دیگر هم در ماه فوریه اضافه خواهند شد. از آن‌جایی که بازی Crackdown 3 در ماه فوریه عرضه می‌شود، کاربران می‌توانند از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس این بازی را به‌رایگان تجربه کنند. با این حال باید منتظر اخبار بیشتر باشیم و ببینیم بازی‌های ماه آینده ایکس باکس چه آثاری هستند.

بازی های ماه فوریه ایکس باکس گیم پس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده