نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی Jump Force با محوریت شخصیت‌های مجموعه ناروتو

اولین تصاویر از مبارزات کاراکتر Dai و نمایش مبارزان بیشتر که از انیمه ناروتو در بازی حضور دارند، مواردی هستند که در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Jump Force تماشایشان می‌کنیم.

در جریان آخرین اخبار بازی یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Jump Force ساخته باندای نامکو منتشر شده که در آن، اولین تصاویر از مبارزه‌ی کاراکترهایی مثل Dai و بروتو اوزاماکی دیده می‌شود. در کنار این دو کاراکتر، اشخاصی نظیر Kaguya، Gaara و Kakashi Hatake هم دیده می‌شوند. با وجود اینکه این سه‌ کاراکتر از دنیای ناروتو شیپودن وارد این بازی شده‌اند، شخصیت بروتو از دنیای سری Boruto: Naruto Next Generations وارد مبارزات «جامپ فورس» شده است و دیدن این کاراکترها در کنار هم هیجان خاصی را به هواداران انیمه‌ و مانگا داده است. به طور کلی شش کاراکتر از دنیای نارورتو شیپودن در این بازی قرار دارند و به مبارزه خواهند پرداخت.

جدا از بحث حضور کاراکترهای انیمه ناروتو، کاراکتر Dai از سری Dragon Quest: The Adventures of Dai هم در این تریلر برای اولین بار در میدان‌های نبرد به‌تصویر کشیده می‌شود. کاراکتر «دای» که چند روز پیش با انتشار یک‌سری تصاویر از حضور در بازی پرده‌برداری شد، حالا برای اولین بار می‌توانیم مبارزاتش را در جریان روند بازی تماشا کنیم.

بازی مبارزه‌ ای Jump Force در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه شما را به‌ تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده