// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

بهترین کانتر بازهای ایران راهی مرحله اصلی مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament شدند

هشت تیم برتر کشور در بازی Counter Strike: Global Offensive راهی مرحله اصلی مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament شدند تا قهرمان ایران را مشخص کنند.

مرحله گروهی مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament شب گذشته به پایان رسید و ۸ تیم برتر کشور در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند. مجموعا ۲۵ تیم در رویداد حضور داشتند که در مرحله اول تیم‌ها در ۴ گروه قرار گرفتند و به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کردند. از هر گروه ۲ تیم برتر به مرحله اصلی صعود کردند و قرار است ۱۱ بهمن در مجموعه ROG Arena، شهر تهران به مصاف هم روند. مسابقات با نظارت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور و حمایت گیم سنتر روگ‌آرنا برنامه‌ریزی شده و در حال پیگیری است.

در مرحله گروهی مسابقات تیم‌های For Glory ،NBD ،Disabled و eXtreme به عنوان سر گروه و تیم‌های MTC ،imperium ،ROG Arena و SHIELD با قرار گرفتن در جایگاه دوم راهی مرحله حذفی شدند. براکت مرحله دوم بعد از قرعه‌کشی جدیدی که شب گذشته انجام شد رقبای هر تیم را در مرحله حضوری مشخص کرد. تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی بایستی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ بهمن) برای کسب عنوان و سهمی از جایزه ۵ میلیونی این رویداد با یکدیگر روبه‌رو شوند.

ROG Arena

بازی کانتر استرایک یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های سبک FPS در ورزش های الکترونیک است که این روزها برگزارکنندگان مسابقات eSports، رویدادهای بزرگ زیادی را برای طرفداران این بازی در سراسر جهان برگزار می‌کنند. بازیکنان داخلی در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی را جهت راه‌یابی به مرحله اصلی رویدادهای بین‌المللی انجام داده‌اند. در سال میلادی گذشته بازیکنان کشورمان با حضور در مرحله اصلی دهمین فصل رویداد IESF Esports World Championship و مرحله مقدماتی مسابقات WESG APAC که در اوایل سال برگزار شد، شانس صعود به مراحل بالاتر را در همان مراحل اولیه از دست دادند. همین موضوع نشان دهنده آن است که شاید با برگزاری مسابقات بیشتر و ایجاد فضایی بهتر در داخل کشور، بتوان بازیکنان داخلی را برای مسابقات پیش رو آماده کرد. مسابقات ROG Arena CS:GO Tournament قرار است یکی از دو رویداد مهم داخلی در بازی CSGO باشد که قبل از اتمام سال ۹۷ به پایان خواهد رسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده