نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

مراحل تولید فیلم ریبوت Jay and Silent Bob به زودی آغاز می‌شود

طبق اعلام کوین اسمیت در صفحه اینستاگرام خود، سازندگان چراغ سبز ساخت ریبوت فیلم Jay and Silent Bob صادر کرده‌اند.

مراحل تولید و ساخت این فیلم در کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. کوین اسمیت، سازنده قسمت‌های اصلی این مجموعه فیلم، در پست اینستاگرامی خود از کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و سبن فیلم (Saban Film) برای دستور ساخت فیلم ریبوت Jay and Silent Bob تشکر کرده است.

تقریبا نزدیک به دو دهه است که از ساخت اولین قسمت از سری فیلم Jay and Silent Bob، یعنی فیلم Jay and Silent Bob Strike Back (جی و باب ساکت پاتک می‌زنند) می‌گذرد. چندی پیش گزارش شد که کوین اسمیت قرار است دوباره به دنیای سینمایی View Askewniverse بازگردد تا در ساخت فیلم Jay and Silent Bob Reboot حضور داشته باشد.

کوین اسمیت بیشتر با کارگردانی آثار ژانر کمدی همچون فیلم Clerks (فروشنده‌ها)، فیلم Chasing Amy (به دنبال امی) و فیلم Jay & Silent Bob Strike Back شناخته شده است. کوین اسمیت و جیسون میوز در فیلم Jay & Silent Bob Strike Back و به ترتیب با ایفای نقش‌ شخصیت‌های باب ساکت و جی، یکی از بهترین زوج‌های کمدی سینما را معرفی کردند. در واقع این دو شخصیت در فیلم ابتدایی کوین اسمیت، یعنی فیلم Clerks معرفی شدند و با توجه به بازخورد خوبی که دریافت کردند، اسمیت به فکر خلق دنیایی بر اساس این دو شخصیت محبوب افتاد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده