نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

بازسازی Resident Evil 3 به نظر طرفداران بستگی دارد

تهیه‌کننده Capcom احتمال بازسازی رزیدنت ایول 3 را رد نمی‌کند و ساخته شدن آن را وابسته به خواسته‌های طرفداران بازی می‌داند.

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، بازسازی دومین نسخه از مجموعه رزیدنت ایول (Resident Evil) منتشر شد و توانست با واکنش‌های بسیار مثبتی از طرف منتقدان و هواداران این سری قدیمی همراه شود. هرچند تازه چند روز از انتشار این بازی گذشته، ولی به همین زودی بحث‌ها در مورد آینده رزیدنت ایول شروع شده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبرهایی از نسخه بعدی آن هستند؛ بازی‌ای که با توجه به موفقیت‌های رزیدنت ایول 7، احتمالاً ادامه‌دهنده راه آن نسخه خواهد بود ولی در عین حال بازسازی رزیدنت ایول 3 هم چیزی نیست که بتوان به سادگی از فکر کردن به آن گذشت.

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده بازسازی رزیدنت ایول 2 اخیراً در گفتگویی با Game Watch به صحبت در این زمینه پرداخته است و ساخته شدن بازسازی رزیدنت ایول 3 را موضوعی می‌داند که ارتباط مستقیمی با درخواست طرفداران این مجموعه دارد؛ همان‌طور که رزیدنت ایول 2 هم به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد دوست‌داران آن بازسازی شد و سال‌ها بود که این افراد منتظر دیداری دوباره با راکون‌سیتی و زامبی‌های آن بودند.

اکنون هیرابایاشی از علاقمندان رزیدنت ایول می‌خواهد که اگر بعد از تجربه بازسازی نسخه دوم دوست دارند ریمیک نسخه سوم را هم ببینند، بهتر است صدای خود را به گوش مسئولین کپکام برسانند و خواسته‌های خود را در این زمینه مطرح کنند؛ نه فقط در مورد رزیدنت ایول 3، بلکه در مورد هر نسخه دیگری از این سری که دوست دارند بازسازی آن را تجربه کنند.

Resident Evil 3: Nemesis در سال ۱۹۹۹ برای پلی استیشن منتشر شد و یک سال بعد هم نسخه‌های کامپیوتر و دریم کست آن عرضه شدند و در نهایت در سال ۲۰۰۳ هم به دست دارندگان گیم کیوب رسید. این بازی جذاب و خوش‌ساخت، ماجراهای جیل ولنتاین را روایت می‌کرد و در کنار انواع و اقسام زامبی‌ها، موجودی به نام نمسیس را هم به بازیکن‌ها معرفی می‌کرد که به علت طراحی جالب و ویژگی‌های ترسناک خود خیلی زود به یکی از معروف‌ترین هیولاهای دنیای بازی تبدیل شد.

در مجموع با توجه به موفقیت Resident Evil 2 Remake و رضایت طرفداران از آن، احتمال ساخته شدن بازسازی نسخه‌های دیگر رزیدنت ایول هم کم نیست و شاید بتوانیم در کنار نسخه سوم، یک روز هم شاهد بازسازی Resident Evil: Code Veronica باشیم که با وجود کیفیت بالایی که داشت، خیلی‌ها هنوز آن را تجربه نکرده‌اند. یا رزیدنت ایول 4 که تا امروز بارها و بارها برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است ولی یک بازسازی کامل از آن هم می‌تواند در نوع خود جالب باشد؛ هرچند این بازی با وجود گذشت سال‌ها از تولیدش، همچنان گیم‌پلی جذابی دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده