// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی Sunless Skies منتشر شد

استودیو فیلبتر گیمز، سازنده بازی محبوب Sunless Sea، در آستانه عرضه نسخه نهایی بازی جدیدش یعنی Sunless Skies تریلری با طرفداران در میان گذاشت.

بازی Sunless Skies، ساخته استودیو فیلبتر گیمز (Failbetter Games)، قرار است طی روزهای آینده منتشر شود. سازندگان به مناسبت عرضه بازی خود ویدیویی در قالب لانچ تریلر منتشر کرده‌اند که قرار است بازیکنان را با محتویات ترسناک آن آشنا کند. اگر از طرفداران Sunless Sea باشید، محتوای کلی Sunless Skies برای شما آشنا به نظر می‌رسد. برخلاف بازی پیشین که وقایع آن در اقیانوس‌های وسیع جریان دارد حال بازیکنان در Sunless Skies سفر خود را در فضا آغاز می‌کنند و یک تجربه سرگرم کننده از آن خواهند داشت.

بازیکنان در جریان Sunless Skies هدایت یک لوکوموتیو پرنده را برعهده خواهند داشت که در واقع وسیله سفر آنها در فضاهای تاریک خواهد بود. بازیکنان می‌توانند لوکوموتیو خود را با سلاح‌ها و دیگر تجهیزات ارتقا دهند که در هنگام بازی به کمک آنها می‌آید؛ چرا که دشمنان و دزدان در طول سفر به شما حمله خواهند کرد. البته این دشمنان تنها به انسان‌ها خلاصه نمی‌شوند و حتی شاهد موجودات اهریمنی نیز خواهید بود. کاربران برای اینکه بتوانند بقای خود را در بازی حفظ کنند باید استراتژی‌های خود را مورد بررسی قرار دهند.

همچنین بازیکنان در Sunless Skies می‌توانند نفرات جدیدی را برای لوکوموتیو خود استخدام کنند. در این راستا با انجام ماموریت‌های این افراد می‌توانید قابلیت‌های آنها را ارتقا دهید. کاپیتان لوکوموتیو شما همچنین از قابلیت شخصی سازی نیز بهره‌مند است. این کار با توجه به کارت‌هایی که مربوط به گذشته‌های این افراد می‌شود، قابل انجام است. به طور کلی اگر از علاقه‌مندان به دنیاهای خیالی لاوکرفت، لوئیس و ولز هستید، بازی Sunless Skines می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند.

بازی Sunless Skies در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) عرضه می‌شود و در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. نسخه «دسترسی پیش از موعد» یا به اصطلاح Early Access این بازی هم‌اکنون با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه استیم در دسترس است. احتمال دارد که این بازی پس از عرضه رسمی‌اش با همین قیمت در اختیار کاربران قرار بگیرد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم این بازی مراجعه کنید که توانسته است نظرات مثبت زیادی را کسب کند و عبارت Very Positive در بررسی‌ استیم دیده شود. در پایین همچنین می‌توانید تریلر هنگام عرضه Sunless Skies را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی تاپ داون و منحصربه‌فرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده