نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

نتفلیکس فیلمی کمدی به کارگردانی جیسون بیتمن با بازی جان سینا می‌سازد

شبکه نتفلیکس از ساخت فیلم کمدی و اکشن جدید این شبکه به کارگردانی جیسون بیتمن و با بازی جان سینا خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس ساخت فیلم کمدی و اکشن جدید خود را تایید کرده و اولین اطلاعات آن را به اشتراک گذاشته است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیسون بیتمن، بازیگر سریال Ozark (اوزارک) بار دیگر این بار به‌عنوان کارگردان با شبکه Netflix همکاری خواهد کرد و جان سینا نیز قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که در حال حاضر نام این پروژه اعلام نشده است. همچنین مارک پرز که پیش از این در فیلم Game Night (شب بازی) با بیتمن همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی و اکشن را بر عهده دارد. این فیلم داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که در یک استودیوی فیلمسازی قدیمی گرفتار شده‌اند. در ادامه به پشت صحنه باقی‌مانده فیلم‌های مختلف زندگی بخشیده می‌شود و اعضای خانواده خود را در داخل فیلم‌های مختلفی مشاهده می‌کنند که در آن گیر افتاده‌اند.

Ozark Season 2

بیتمن به‌همراه مایکل کاستیگان، جو راث و جف کرشینبام به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم کمدی جدید نتفلیکس حضور خواهد داشت. سینا در طول سال‌های گذشته فعالیت خود را در سینما که اکثرا فیلم‌های کمدی بوده، افزایش داده و در طول سال‌های گذشته شاهد نقش آفرینی او در فیلم‌هایی چون فیلم Daddy's Home 2 (خونه بابا ۲)، فیلم Blockers (بازدارندگان) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) بوده‌ایم. فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) و فیلم Project X (پروژه ایکس)، فیلم‌های بعدی هستند که در آن به‌عنوان صداپیشه و بازیگر حضور داشته است. علاوه بر این، به‌تازگی حضور سینا در فیلم Playing with Fire نیز تایید و اعلام شده بود.

بیتمن در حال حاضر در سریال Ozark حضور دارد که شبکه نتفلیکس این سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است. علاوه بر این، بیتمن در سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) که توسط شبکه نتفلیکس احیا شده، نیز حضور دارد که ۸ قسمت پایانی فصل پنجم این سریال کمدی-سیتکام در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده