// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تیم FaZe با شکست Cloud9 قهرمان مسابقات ELEAGUE CS:GO Invitational 2019 شد

تیم FaZe با یک بازگشت قوی در مقابل تیم Cloud9، نتیجه را به نفع خود تغییر داد و جام قهرمانی مسابقات ELEAGUE CS:GO Invitational 2019 را در بازی CSGO به بالای سر برد.

تیم FaZe با پیروزی ۲-۱ در فینال مسابقات ELEAGUE CS:GO Invitational 2019 که مربوط به بازی Counter Strike: Global Offensive بود، جام قهرمانی را بالای سر برد. فینال مسابقات بین دو تیم FaZe و Cloud9 برگزار شد. هر دو تیم برای قهرمانی در این رویداد حاضر شده بودند. بازی فینال در نقشه‌های Mirage، Inferno و Train پیگیری شد که تیم Cloud9 در اولین نقشه با پیروزی ۱۶-۳ اتاق بازی را ترک کرد. ولی در دو نقشه بعدی، بازی به شکل دیگری پیش رفت. بازیکنان تیم FaZe با دقت بیشتر و فشاری که روی بازیکنان تیم حریف وارد کردند دو نقشه بعدی را با نتایج ۱۶-۱۲ و ۱۶-۹ پیروز شدند.

ELEAGUE Invitational 2019

 

لادیسلاو 'GuardiaN' کوواچ، در مجموع ۳ بازی فینال ۵۹ فرگ بدست آورد و با ثبت عدد ۱.۲۵ به عنوان Rating خود در مقابل تیم Cloud9 به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن بازی(MVP) معرفی شد. این دومین بار است که Guardian بعد از ورود به تیم FaZe به عنوان بازیکن با ارزش بازی معرفی می‌شود و در مجموع هشتمین مدال او در بازی کانتر استرایک است.

 

Guardian

 

مسابقات ELEAGUE CS:GO Invitational 2019 با حضور چهار تیم FaZe، Cloud9، BIG و compLexity پیگیری شد که هر ۴ تیم به صورت مستقیم به رویداد دعوت شده بودند. مجموع جوایز رویداد ۱۵۰ هزار دلار بود که بین چهار تیم دعوت شده تقسیم شد. آتلانتا، جورجیا، میزبان این فصل از مسابقات ای‌لیگ بود.

مقامتیمجایزهکشور/منطقه
اولFaZe۸۰,۰۰۰اروپا
دومCloud9۴۰,۰۰۰ایالات متحده
سومBIG۲۰,۰۰۰آلمان
چهارمcompLexity۱۰,۰۰۰آمریکای شمالی

با پایان مسابقات ELEAGUE، تیم‌های بازی کانتر استرایک خود را برای یکی از مهم‌ترین رویدادهای فصل که با نام IEM Katowice شناخته می‌شود، آماده خواهند کرد که مرحله اصلی آن در ماه میلادی بعدی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که در این بین مرحله انتخابی مسابقات IEM Sydney 2019 و مرحله اصلی رویداد WePlay! Lock and Load نیز پیگیری خواهد شد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده