نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازی به سبک دیجیتال

بازی‌های دیجیتالی،‌ نوع نسبتا جدیدی از سرگرمی هستند که به‌خصوص در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

عمر بازی‌های دیجیتال که با کنسول‌های بازی شرکت سونی معروف شده‌اند به پنجاه سال هم نرسیده است ولی در سرتاسر جهان طرفداران زیادی از کودک تا بزرگسال دارند. در کشور ما هم این بازی‌ها جای خودشان را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده‌اند. طبق آماری که در ابتدای سال ۹۷ منتشر شد از هر خانواده ایرانی به طور متوسط یک نفر بازی دیجیتال انجام می‌دهد و با کنسول‌های بازی سر و کار دارد. این آمار قابل توجه لزوم تولید بازی‌های ملی و بومی را که مطابق با فرهنگ ایرانی است، پررنگ‌تر می‌کند و می‌تواند بازار خوبی برای تولیدکنندگان داخلی لوازم دیجیتال ایرانی باشد تا با تولید کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن‌ها جوابگوی نیاز کاربران بازی‌های دیجیتال باشند.

البته بعضی از شرکت‌های داخلی لوازم جانبی با کیفیت، مثل دسته کنسول‌های بازی تولید کرده‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

رپورتاژ آگهی اینسووو

اگر شما هم جزو کاربران بازی‌های دیجیتال هستید حتما به سایت این سو سری بزنید. سایت این سو نمایشگاه جامع و کاملی از تمام کالاهای ایرانی با کیفیت است و تنها با سه کلیک ساده شما به تمام محصولات ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید تمام فروشگاه‌های مجازی تولیدات داخلی را در یک نگاه ببینید. از سالن محصولات دیجیتال قسمت کنسول‌های بازی، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید، درباره مشخصات و کیفیتشان اطلاعات جامع و کاملی کسب کنید و بهترین محصول را تهیه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده