نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

اولین تریلر فیلم زهرمار منتشر شد

اولین تریلر فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان، با بازی سیامک انصاری منتشر شد.

فیلم زهرمار یکی از فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم سینمایی سیدجواد رضویان، بازیگر نام‌آشنا را به عنوان کارگردان دارد. حال بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تریلر این اثر منتشر شده است. شما می‌توانید این تریلر را که بخش‌های مختلفی از این فیلم ایرانی را به نمایش می‌گذارد، در زیر ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان با بازی بازیگرانی مانند سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، مرحوم حسین محب اهری و سیامک صفری جلوی دوربین رفته است. در خلاصه داستان فیلم سینمایی «زهرمار» به شرح زیر آمده است:

رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی، همکلاسی سال‌های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.

سید جواد رضویان پیش از این فیلم سینمایی پخش‌نشده‌ی «بسی شیرین، کمی فرهاد» را ساخته است. سیامک انصاری نیز سابقه بازی در سریال‌هایی مانند «شب‌های برره»، «قهوه تلخ» و «پاورچین» را دارد. انصاری همچنین در فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» و «خرگیوش» نقش‌آفرینی کرده است. شبنم مقدمی نیز سابقه بازی در فیلم‌های «ابد و یک روز» و «خجالت نکش» را دارد.

شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظر خود را درباره فیلم جدید جواد رضویان با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده