// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

رشد ۳۰ درصدی بازار واقعیت مجازی در سال 2018 به لطف پلی استیشن VR

به لطف ارایه بازی‌های جذاب، باندل‌ها و تخفیف‌های مناسب، سونی توانست با هدست پلی‌استیشن VR کمک شایانی به رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی کند.

با استناد به گزارش سوپر دیتا، در سال گذشته میلادی شاهد رشد ۳۰ درصدی بازار واقعیت مجازی بوده‌ایم و میزان نفوذ پلتفرم‌های واقعیت مجازی در میان عموم مردم افزایش یافته که پلی استیشن VR نقش به سزایی در این اتفاق داشته است. این هدست با ارایه بازی‌های خوبی مانند Astro Bot Rescue Mission و Moss و همچنین باندل‌های خوب و تخفیف‌های مناسب، توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند.

هرچند سهم این بازار در قیاس با سایر سرگرمی‌ها ناچیز است، اما سوپر دیتا پیش‌بینی کرده بود در سال ۲۰۱۸ گردش مالی واقعیت مجازی حدود ۳.۳ میلیارد دلار باشد، ولی بازار واقعیت مجازی با درآمدی ۳.۸ میلیارد دلاری به کار خود در این سال پایان داد. پلی استیشن VR در ماه منتهی به کریسمس ۷۷۰ دستگاه فروش داشت تا بتوانیم این پلتفرم سونی را رهبر و حتی محبوب‌ترین دستگاه حاضر در این بازار بخوانیم. همچنین پیش‌بینی می‌شود هدست واقعیت مجازی آکیولس کوئست که با قیمت ۳۹۹ برای عرضه در بهار ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است، بتواند در تسریع روند افزایش محبوبیت هدست‌های واقعیت مجازی نقش موثری را ایفا کند.

نظر شما در مورد پلتفرم‌ها و محتواهای تولید شده در این بخش از دنیای سرگرمی چیست؟ آیا قصد دارید یک پلی استیشن VR یا یکی از هدست‌های واقعیت مجازی را تهیه کنید؟ نظر خود پیرامون این موضوعات را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده