نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازی Wargroove از کراس پلی بین کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان پشتیبانی می‌کند

استودیو چاکل‌فیش گیمز از پشتیبانی بازی Wargroove از قابلیت کراس پلی میان کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان خبر داد.

زمان زیادی به انتشار بازی Wargroove باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی از قابلیت کراس پلی میان کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان پشتیبانی خواهد کرد. اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Wargroove یک اثر تاکتیکی مبتنی بر نوبت از استودیو چاکل فیش گیمز (Chucklefish Games) است که آخر این هفته برای چندین پلتفرم مختلف منتشر می‌شود و قابلیت بازی بین پلتفرمی در تمام آن‌ها وجود خواهد داشت.

استودیو چاکل‌فیش گیمز خبر پشتیبانی بازی Wargroove از قابلیت کراس پلی را از طریق توییتر اعلام کرده است. در این بازی وظیفه فرماندهی یگان‌های ارتش در جنگ بین جناح‌ها به بازیکنان محول می‌شود و این کار را می‌توان تا سقف چهار بازیکن در کمپین بازی و حالت‌های چندنفره آنلاین و لوکال بازی انجام داد. بازیکنان همچنین با استفاده از ویرایشگر درون بازی و ابزارهای شخصی‌سازی قادر به طراحی میادین جنگ و داستان‌های مختلف خواهند بود.

بازی Wargroove که در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است، در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و «به زودی» شاهد عرضه آن برای کنسول پلی استیشن 4 نیز خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر سینماتیک تازه بازی Wargroove را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده