نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

رویداد جدید Monster Hunter World به مناسبت سالگرد انتشار بازی آغاز شد

در رویداد Appreciation Fest در کنار کوئست‌های جدید، می‌توانید کوئست‌های ویژه‌ی رویدادهای قبلی را دوباره از نو تجربه کنید. تخفیف‌ها و آیتم‌های خریدنی جدید از دیگر موارد ویژه این رویداد هستند.

یک سال پیش و در همین ماه، کمپانی کپکام بازی Monster Hunter: World را منتشر کرد؛ اثری با کیفیت و خوش‌ساخت که توانست نمرات خوبی را از منتقدان دریافت و رضایت بازیکنان را هم جلب کند؛ نگاهی به لیست‌ برترین‌های سال مجامع مختلف و دیدن نام این بازی در اکثر بخش‌ها به‌عنوان یک رقیب اصلی برای دیگر بازی‌ها، از مواردی است که کیفیت بالای بازی را به‌ ما گوشزد می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی کپکام یک رویداد جدید از این بازی را با نام Appreciation Fest آغاز کرده است. این رویداد که به مناسبت سالگرد انتشار بازی شروع شده، کوئست‌های ویژه‌، آیتم‌های خریدنی ویژه و مواردی از این دست را به بازی اضافه می‌کند.

رویداد Appreciation Fest تا ۲۱ فبریه (۲ اسفند) ادامه خواهد داشت. در جریان این رویداد، Gathering Hub بازی با مواردی مثل بالن، بادکنک، کیک و شیرینی و موارد این‌چنینی تزئین شده است. همچنین سرویس‌ها و فروش آیتم‌های مختلف در جریان این رویداد از تخفیف‌های خوبی برخوردار شده‌اند. طبق گفته‌ی کپکام، در جریان این رویداد می‌توانید تمامی کوئست‌های ویژه‌ی رویدادهای قبلی را از نو تجربه کنید و آیتم‌های به‌خصوصی که این کوئست‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند را به‌دست آورید. علاوه بر این، رویداد Appreciation Fest کوئست‌های ویژه‌ی خودش را خواهد داشت و شما را با هیولاهایی بزرگ و وحشتناک رو به رو خواهد کرد.

اتصال به سرورهای بازی در این رویداد هم مزایای ویژه‌ی خاص خودش را دارد و همچنین یک‌سری bountie ویژه که انجام دادن‌شان دارای محدودیت زمانی است، راهی بازی شده‌اند. انجام دادن این بونتی‌ها به‌ شما یک‌سری Appreciation Tickets خواهد داد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پوشش Gala Suit را برای خود و پالیکوتان بسازید. کاراکترهای Handler و Poogie هم در جریان این رویداد، پوشش‌هایی ویژه دریافت می‌کنند.

بازی Monster Hunter: World سال گذشته در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.

بازی Moster Hunter: World را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. رویداد Appreciation Fest هم‌اکنون روی پلتفرم‌های مذکور قابل بازی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده