// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

استودیو Skybound به‌دنبال ایده‌های تازه برای ساخت بازی جدید Walking Dead است

سازنده قسمت آخر بازی The Walking Dead یعنی استودیو اسکای‌باند با انتشار توییتی از طرفداران خواست که ایده‌های خود را در مورد بازی جدید با آنها در میان بگذارند.

بخش سرگرمی‌های کمپانی اسکای‌باند به دنبال ایده‌های تازه برای ساخت بازی جدید از سری The Walking Dead است. صفحه رسمی توییتر The Walking Dead به تازگی با انتشار توییتی از طرفداران خواست که انتظارات و ایده‌های خود را با آنها در میان بگذارند. در ادامه استودیو اسکای باند اشاره کرد که قرار است بازی‌های بیشتری از این سری توسعه دهند. اولین توییتی که سازندگان منتشر کردند با عنوان «یک سوال خیلی خیلی فرضی» منتشر شد که از طرفداران سوال شد:

یک سوال خیلی فرضی از خانواده سری بازی‌های واکینگ دد. تمایل به دیدن چه نوع بازی ویدیویی را از مجموعه مردگان متحرک دارید؟ این سوال را برای یکی از دوستانم می‌پرسم.

در ادامه بسیاری از طرفداران از سازندگان خواستند که پنجمین فصل از بازی‌های The Walking Dead را برای آنها توسعه دهند. این بازی در واقع یک تجربه روایتی و داستانی بود که در ابتدا به دست استودیو تل تیل گیمز ساخته شده است. البته استودیو اسکای باند در ادامه به طرفداران خاطر نشان کرد که آنها به دنبال ایده‌های تازه‌تری هستند. در پایین می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید:

ما به دنبال پیشنهاد‌هایی هستیم که ایده آن فراتر از نسخه‌های فعلی بازی The Walking Dead باشد.

the walking dead

بازی‌های The Walking Dead علاوه بر سری روایتی و داستانی‌اش که در استودیو تل تیل ساخته شده است، موفق به کسب محبوبیت نشده است. یکی از نسخه‌هایی که عملکرد مطلوبی از خود نشان نداد، بازی The Walking Dead: Survival Instinct بود که در سبک شوتر اول شخص طراحی شده بود. گفتنی است که این بازی برپایه وقایع مجموعه تلویزیونی در استودیو Terminal Reality ساخته شده بود.

در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead بودیم که در استودیو اورکیل، سازنده سری Payday، ساخته شده است. در حالی که این بازی همچون Survival Instinct زیر رگبار نظرات منفی منقدان قرار گرفت، در سبک شوتر همکاری چند نفره طراحی شده است. در مورد توییت جدید واکینگ دد، برخی از طرفداران ایده ساخت یک بازی جهان باز با المان‌های حالت بقا دادند که بسیاری از کاربران آن را به Dying Light شباهت دادند. اما همانطور که اشاره شد بخش بزرگی از طرفداران درخواست فصل پنجم سری روایتی و داستانی The Walking Dead را داشتند.

قسمت سوم فصل نهایی بازی The Walking Dead: The Final Season هم اکنون در دسترس است و آخرین اپیزود آن نیز برای انتشار در اواخر زمستان برنامه‌ریزی شده است. اپیزود سوم فصل آخر بازی واکینگ دد در زومجی نمره عالی ۹ را از آن خود کرد:

 قسمت سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead نه تنها هیچ افتی نسبت به اپیزودهای قبلی نداشته است، که حتی در ارائه داستانی جذاب و آشکار کردن رویدادهایی شوکه‌کننده از قسمت‌های قبلی هم بهتر ظاهر می‌شود. بازی سعی می‌کند فرصت‌های بیشتری را برای اعمال خشونت توسط شما و البته تاثیرگذاری روی کاراکتر AJ به وجود بیاورد و از طرفی هم تحولات شخصیتی وی را به تصویر بکشد. گیم‌پلی بازی اگرچه در نیمه اول آن دست‌خالی است، اما تنوع خودش را از دست نمی‌دهد و هنوز هم تجربه‌های جدیدی برای ارائه دارد. شاید بتوان گفت سومین اپیزود بازی به خوبی از پس وظیفه‌اش برای هایپ کردن ما برای قسمت چهارم برمی‌آید و حالا این نوبت پایان‌بندی نهایی است که همه چیز را به بهترین شکل ممکن تمام کند. 

شما هم می‌توانید در بخش نظرات ایده‌های خود را در مورد نسخه بعدی سری بازی‌های The Walking Dead با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده