نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

اولین تصاویر رسمی فیلم Tolkien منتشر شد

کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم است، اولین تصاویر رسمی فیلم Tolkien را منتشر کرده که تالکین جوان را نشان می‌دهد.

کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم است، فیلمی براساس زندگی و دوران جوانی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien)، خالق مجموعه کتاب‌های هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings)، تولید کرده که اتفاقات این فیلم پیش از رویداد جنگ جهانی اول و پیش از شروع نوشتن کتاب‌های ارباب حلقه‌ها آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Tolkien منتشر شده است. در اولین تصاویر منتشر شده از این فیلم، شاهد حضور تالکین جوان با بازی نیکلاس هولت، هستیم که تمرکز بیشتر این تصاویر روی دوران حضور او به‌عنوان سرباز در جنگ جهانی اول است و در یک تصویر ادی برت با بازی لیلی کالینز، نیز دیده می‌شود. علاوه بر این، در یک تصویر شاهد دست نوشته‌های تالکین در زمان خلق دنیای سرزمین میانه نیز هستیم که نوشته‌ها، دست خط‌ها، نقشه‌ها و تصاویر مفهومی روی دیوار خانه تالکین قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Tolkien

Tolkien

Tolkien

کارگردانی فیلم Tolkien بر عهده دمه کاروکسکی، کارگردان فیلم Tom of Finland بوده است و دیوید گلیسون و استفان برسفورد، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تالکین را بر عهده داشته‌اند. نیکلاس هولت، لیلی کالینز، تام گلین-کارنی، آنتونی بویل، پاتریک گیبسون، کالم مینی، جنویو اورایلی، کریگ رابرتس، درک جاکوبی، پم فریس و جیمز مک‌کالوم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tolkien حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Tolkien برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده