نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

کپکام از خالق بازی Resident Evil 2 Reborn تشکر کرد

کپکام به‌پاس تشکر از زحمات اعضای تیم Invaders Studios برای خلق بازی Resident Evil 2 Reborn، نام آن‌ها را در پایان بازی Resident Evil 2 Remake نمایش می‌دهد. ساخت بازی Resident Evil 2 Reborn سال ۲۰۱۵ متوقف شد.

بالاخره بعد از مدت‌ها، کمپانی کپکام بازی شدیدا مورد انتظار Resident Evil 2 Remake را منتشر کرد و با یک نگاه سریع به‌ بررسی‌های انجام شده توسط سایت‌های معتبر دنیا متوجه می‌شویم که این بازی توانسته روحی دوباره به بازی‌های ترسناک سوم‌شخص بدمد.

پیش از اینکه کپکام در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 ساخت این بازی را تایید کند، اعضای تیم Invaders Studios در شرف خلق یک بازسازی از بازی کلاسیک Resident Evil 2 بودند و یک ویدیو از روند آن بازی که مراحل توسعه‌اش را با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 گذرانده بود هم منتشر کردند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که کپکام به‌پاس قدردانی از زحمات این گروه بابت تلاش برای بازسازی رزیدنت ایول 2، اسم آن‌ها را در Credit بازی Resident Evil 2 Remake نمایش خواهد داد.

میشل جیانونه، موسس تیم بازی‌سازی Invaders Studios، در مصاحبه با وب‌سایت دوال‌شاکرز مشخص کرد که نام این استودیو در بخش «تشکرهای ویژه‌» Credit پایانی بازی، در کنار اشخاصی مثل هیدکی کامیا و تیم سازنده‌ی بازی Resident Evil 2 Remake نقش خواهد بست. از نظر جیانونه، نقش بستن اسم استودیو‌ی او در کنار نام‌هایی بزرگ مثل کامیا یک افتخار بزرگ است. در ادامه تصویر بخش «تشکرهای ویژه» Credit پایان بازی را می‌بینیم که نام تیم Invaders Studios هم در آن نقش بسته است.

Resident Evil 2 Remake

اعضای تیم Invaders Studios در سال ۲۰۱۵ یک ویدیو دَه دقیقه‌ای از بازسازی به‌خصوص‌شان از بازی Resident Evil 2 منتشر کردند. این بازی Resident Evil 2 Reborn نام داشت و Capcom که در آن سال‌ها مشغول ساخت Resident Evil 2 Remake بود، پس از انتشار این ویدیو با اعضای Invaders Studios مشورت و آن‌ها را از ادامه‌ی ساخت بازی Resident Evil 2 Reborn منصرف کرد و اینگونه، ادامه‌ی توسعه‌ی این بازی که خیلی هم طرفدار پیدا کرده بود، لغو شد.

توقف ساخت Resident Evil 2 Reborn شاید برای اعضای Invaders Studios یک اتفاق ناامیدکننده بود اما آن‌ها مدتی بعد سراغ بازسازی یک بازی ترسناک دیگر رفتند و هنوز هم مشغول ساختش هستند؛ این بازی Daymare 1998 نام دارد و در سال انتشار Resident Evil 2 هم منتشر شده بود. نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Daymare 1998 در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ راهی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان خواهد شد.

بازی Resident Evil 2 Remake دیروز رسما منتشر شد و مخاطبان و منتقدان را به‌تحسین واداشت. این بازی را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده