// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

آپدیت 2.0.0 بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد

کمپانی نینتندو اعلام کرد که به‌زودی آپدیت جدید بازی Super Smash Bros Ultimate در قالب نسخه 2.0.0 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که جدیدترین آپدیت بازی Super Smash Bros Ultimate برای انتشار در هفته آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است. خبر انتشار این آپدیت در خود بازی اعلام شد و کاربران را از نسخه 2.0.0 مطلع کرد.

احتمال می‌رود که این آپدیت شامل محتویاتی مربوط به اولین کاراکتر DLC این بازی یعنی Piranha Plant باشد. گفتنی است کسانی که بازی Super Smash Bros Ultimate را تا پیش از تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) خریداری کنند می‌توانند این مبارز را به رایگان دریافت کنند. بازی مذکور در حال حاضر دارای شماره نسخه 1.2.1 است و به‌روزرسانی آن به طور ناگهانی به نسخه 2.0.0 قدم بسیار بزرگی برای این بازی است. به همین دلیل بعید نیست که آپدیت نسخه دوم شامل محتویات جدیدی همچون کاراکتر تازه شود.

آپدیت 2.0.0 بازی Super Smash Bros Ultimate اخیرا در قالب یک نوتیفیکیشن در کنسول نینتندو سوییچ به کاربران اطلاع داده شد. در این میان، گویا قابلیت تماشا کردن گیم پلی یا همان ریپلی‌ها (Replay) نیز در این نسخه مشکل دارد؛ چرا که سازندگان برای ذخیره کردن ویدیوها به کاربران راهکار دیگری را پیشنهاد می‌کنند. کسانی که قصد دارند ریپلی‌های خود را ذخیره کنند باید در قسمت Vault بازی آنها را به ویدیو تبدیل کنند که البته فضای زیادی از کنسول را اشغال می‌کند. جزئیات آپدیت جدید بازی Super Smash Bros Ultimate پس از انتشار این به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته سازندگان پیش‌تر برای آپدیت قبلی به عبارت «برطرف شدن برخی از ایرادات گیم پلی» بسنده کرده بودند و از جزئيات ریز آن اطلاعاتی منتشر نکردند. در پایین می‌توانید عکس اعلان داخل بازی را مشاهده کنید.

super smash bros ultimate

طرفداران Ultimate امیدوار هستند که در کنار کاراکتر پیرانها هد، کمپانی نینتندو حالت رقابتی Home Run را نیز به بازی اضافه کند. این حالت در نسخه‌های پیشین Smash Bros حضور داشت که به کاربران اجازه می‌داد یک مینی گیم همچون بیسبال را تجربه کنند. بسیاری دیگر از کاربران در آن سو امیدوار هستند که کاراکترهای موردعلاقه‌شان قوی شوند و برخی دیگر از مبارزها نرف یا به اصطلاح ضعیف شوند. البته این موضوع جای تعجب ندارد؛ چرا که این موارد همیشه با بازی‌های مبارزه‌ای همراه بوده است.

از دیگر خبر‌هایی که به تازگی از بازی منتشر شده است می‌توان به برگزاری مسابقات رسمی Super Smash Bros Ultimate اشاره کرد که در طی سال جاری میلادی به طور آنلاین و در انتها به صورت حضوری در مراسم PAX East برگزار خواهد شد. همچنین از دیگر کاراکترهایی که قرار است به بازی راه پیدا کند، شخصیت بازی پرسونا یعنی جوکر است.

بازی Super Smash Bros Ultimate هم‌اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی در زومجی توانست نمره ۹.۵ را دریافت کند. برای اطلاع از متن کامل بررسی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از نقد به این صورت است:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم. 

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت جدیدش با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی Super Smash Bros Ultimate در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده