// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 در نسخه موبایل آن هم حضور خواهند داشت

به تازگی مشخص شده که برخی شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 قرار است به نسخه‌ی موبایل نیز اضافه شوند.

پس از معرفی بازی Mortal Kombat 11 موجی از اخبار و اطلاعات جدید از این بازی مورد انتظار منتشر شد که از شخصیت‌های احتمالی گرفته تا برخی ویژگی‌های بازی را شامل می‌شد. این اخبار تنها به نسخه‌ی اصلی بازی محدود نشده و اکنون به نسخه‌ی موبایلی آن یعنی بازی Mortal Kombat Mobile نیز گسترش پیدا کرده است. پس از اینکه اسم نسخه‌ی موبایلی بازی Mortal Kombat X تغییر کرد و گفته شد که قرار است میزبان شخصیت‌های دیگری از سیاهه‌ی بزرگ بازی و بر اساس داستان آن باشد، مشخص شد که تغییر نام بازی نیز بی دلیل نبوده است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، مشخص شده که قرار است نسخه‌ی موبایلی بازی به‌زودی پذیرای شخصیت‌های بازی مورتال کامبت 11 نیز باشد.

این خبر در حساب فیسبوک این بازی منتشر شد و اینطور اعلام شده که شخصیت‌های نسخه‌ی جدید بازی قرار است به نسخه‌ی موبایلی هم راه پیدا کنند. طبق گفته‌های حساب فیسبوک، قرار است سه شخصیت تا اینجای کار به نسخه‌ی موبایلی اضافه شوند که یکی از آن‌ها شخصیت Scorpion خواهد بود. بازی Mortal Kombat Mobile در حال حاضر برای اندروید و iOS منتشر شده و قابل دسترس است و قرار است که شخصیت اسکورپیون در آپدیت بعدی به بازی اضافه شود.

تاریخ انتشار بازی Mortal Kombat 11 در ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آوریل) و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد بود. این بازی قرار است دارای ۲۵ شخصیت قابل بازی باشد که فعلا حضور ۸ نفر از آن‌ها رسما تایید شده است. پیش‌تر در زومجی برخی از تریلرهای گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 را مشاهده کردید و همچنین از احتمال حضور شخصیت Reptile در این بازی مطلع شدید. می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از بازی را نیز از اینجا مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده