نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

پوستر شخصیت لکس لوتر در سریال Supergirl منتشر شد

چندی پیش اعلام شد جان کرایر برای بازی در نقش شخصیت ابرشرور لکس لوتر به تیم بازیگران فصل چهارم سریال Supergirl پیوسته است و حال پوستر این شخصیت منتشر شد.

اکانت رسمی سریال Supergirl (سوپرگرل)، پوستر شخصیت لکس لوتر را منتشر کرد. چندی پیش اعلام شد جان کرایر، بازیگر سریال Two and a Half Men (دو مرد و نصفی)، برای بازی در نقش شخصیت ابرشرور لکس لوتر به تیم بازیگران فصل چهارم سریال Supergirl پیوسته است و حال پوستر مربوط به این شخصیت منتشر شده است که این پوستر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Luthor

جان کرایر تجربه حضور در این دنیای ابرقهرمانی را در فیلم Superman: The Quest of Peace (سوپرمن: در جست و جوی صلح) با بازی در نقش لنی لوتر در سال ۱۹۸۷ داشته است. براساس اطلاعات به‌دست آمده این کاراکتر قرار است فقط برای مدت زمان کوتاهی در این سریال حضور پیدا کند.

سریال سوپرگرل توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعهٔ تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان ماه ۱۳۹۴) آغاز کرد و تا این لحظه با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، چیلر لای در نقش الکس دنورس، مکاد برکز در نقش جیمز اولسن، جرمی جردندر نقش وینسلو شات، دیوید هیروود در نقش هنک هنشاو/ جان جونز، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریسوفر وود در نقش مون ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس/ رین و تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت/ سوپرمن از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند. همچنین گرگ برلانتی، سارا اسچکتر، رابرت راونر و جسیکا کولر به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده