// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه رایگان بازی PUBG برای کامپیوتر معرفی شد

به تازگی سازنده PUBG نسخه‌ای رایگان از این بازی به نام PUBG Lite را برای پلتفرم پی سی معرفی کرده که سیستم‌های پایین‌رده را مورد هدف قرار داده است.

کمپانی پابجی کورپ (PUBG Corp)، سازنده بازی پابجی، بازی PUBG Lite را برای کامپیوتر معرفی کرد تا افرادی که در مناطق مختلف به سیستم‌های سخت‌افزاری قدرمند دسترسی ندارند، بتوانند بازی PUBG را به راحتی تجربه کنند.

پابجی لایت یک بازی رایگان (Free-To-Play) محسوب می‌شود که تنها فرقش با نسخه‌ی اصلی، گرافیک و سیستم پیشنهادی‌اش است. این بازی هم اکنون به صورت بتا که شامل نقشه‌ی Erangel می‌شود، در دسترس کاربران تایلند قرار گرفته است. کمپانی پابجی کورپ در ادامه اعلام کرده است که بازی PUBG Lite دارای تیم توسعه‌دهنده‌ی مخصوص به‌خودش است و محتویات انحصاری‌ای را برای بازی توسعه خواهند داد که بازیکنان پابجی با آن‌ها آشنایی دارند. سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز PUBG Lite

متاسفانه هنوز تاریخ بتای بازی برای غرب مشخص نشده است، اما پابجی کورپ اعلام کرده است که از طریق نسخه‌ی بتای بازی، در حال بررسی است که متوجه شوند نسخه‌ی بتای بازی در غرب هم ارزشمند خواهد بود یا خیر. در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا حاضر هستید پابجی را با گرافیکی کمتر، اما سخت‌افزاری مناسب‌تر و از طرفی به‌صورت رایگان تجربه کنید؟

هم‌اکنون نقشه‌ی Vikendi در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی PUBG قرار گرفته است. چهارمین نقشه از بازی پابجی یک محیط برفی و کوهستانی است و تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین کاربران پلتفرم‌های ذکر شده می‌توانند Vikendi Survivor Pass را خریداری کنند که در جریان ۱۰ هفته چالش‌های مختلفی در دسترس‌شان قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده