// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

پتی جنکینز برای ساخت Wonder Woman 3 برنامه‌هایی دارد

با اینکه بیشتر از یک سال تا اکران Wonder Woman 1984 فاصله داریم، پتی جنکینز از برنامه‌های خود برای ساخت Wonder Woman 3 می‌گوید.

فیلم Wonder Woman در سال ۲۰۱۷ مورد توجه بسیاری از سینما‌دوستان و منتقدان قرار گرفت و به واسطه جو زنانه‌ای که فیلم را احاطه کرده بود، حتی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت از این اثر استقبال شد. حالا پتی جنکینز، کارگردان این فیلم با اینکه هنوز Wonder Woman 1984 بیش از شانزده ماه تا اکران فاصله دارد، از تبدیل شدن ماجراهای پرنسس جدید دنیای فیلم‌های سینمایی دی سی به یک سه‌گانه می‌گوید. او در مصاحبه اخیر خود با ونتی فر (مجله‌ای آمریکایی درباره فرهنگ عامه، مد و سیاست) پیرامون سریال جدیدش با نام I Am the Night، به زن شگفت‌انگیز اشاره کرد و گفت «برنامه‌های روشنی» برای پایان داستان Wonder Woman دارد و چه بتواند فیلم Wonder Woman 3 را بسازد و چه نتواند، قادر است انتهای آن را تجسم کند.

مسلما خبر تبدیل شدن Wonder Woman به یک سه‌گانه توسط جنکینز و گل گدوت برای طرفداران این شخصیت بسیار مسرت‌بخش است. البته او در این مصاحبه با اطمینان از اینکه در صورت ساخت Wonder Woman 3 کارگردان این فیلم باشد صحبت نکرده است که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد؛ زیرا فیلمی که هنوز به مرحله تولید نرسیده تیم سازنده‌ای هم ندارد، اما تصور زن شگفت‌انگیز 3 بدون او و گدوت تقریبا غیرممکن است.

ماه گذشته گدوت با انتشار مطبی در صفحه اینستاگرام خود از پایان یافتن فیلم‌برداری و تولید Wonder Woman 1984 خبر داد. این اثر برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده